FF:SJUPP01J Pedagogická praxe ŠJ I - Informace o předmětu
SJUPP01J Pedagogická praxe ŠJ I - jednooborová
Filozofická fakultajaro 2022
- Rozsah
- 0/0/0. 6 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Dorota Egerlová (pomocník) - Garance
- Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- SJ2A031 Didaktika španělštiny 1
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy (program FF, N-SJU_) (2)
- Cíle předmětu
- V rámci pedagogické praxe I jsou stanoveny tyto obecné cíle: • Studenti utvářejí svá sebepojetí učitele. • Studenti jsou schopni reflektovat svoji praxi. • Studenti dokáží vyhodnotit, jaké didaktické dovednosti v rámci praxe rozvinuli a jakým způsobem.
- Výstupy z učení
- Student bude schopen - účelně využívat poznatky z hospitací na SŠ - reflektovat sledovanou výuku - připravit vlastní výukovou jednotku a v odpovídající kvalitě ji odučit individuálně či v tandemu s provázejícím učitelem - náležité sebereflexe.
- Osnova
- Praxe probíhá na vybrané střední škole. Podrobné informace k jejímu rozsahu a průběhu jsou uvedeny na webových stránkách FFMU https://www.phil.muni.cz/student/pedagogicke-praxe
- Literatura
- doporučená literatura
- ENCINA ALONSO , VICTORIA ANGELES CASTRILLEJO , ANTONI ORTA: Soy profesor: aprender a enseñar 1, Madrid: Edelsa Grupo Didascalia, 2012, 160 s. ISBN 9788477119906
- ENCINA ALONSO , VICTORIA ANGELES CASTRILLEJO , ANTONI ORTA: Soy profesor: aprender a enseñar 2, Madrid: Edelsa Grupo Didascalia, 2012, 192 s. ISBN: 978-84-7711-991-306
- REGUEIRO RODRIGUEZ: Kód: 35437199 Programación didactica ELE, Arco Libros, 2014, 96 s.
- ALONSO, Encina. Cómo ser profesor/a y querer seguir siéndolo. 1. ed. Madrid: Edelsa Grupo Didascalia, 1994, 191 s. ISBN 8477110719. info
- Výukové metody
- náslechy, reflexe s provázejícím učitelem a oborovým didaktikem, výuka v tandemu
- Metody hodnocení
- Reflektivní deník Sebehodnotící dokument Portfolio
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2022/SJUPP01J