KA1_5 Základy marketingu a marketingové komunikace v kulturních institucích

Filozofická fakulta
podzim 2012
Rozsah
1/1. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
Garance
Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Taranzová
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 5. 10. 14:10–17:25 N41, Pá 12. 10. 14:10–17:25 N41, Pá 9. 11. 14:10–17:25 N41, Pá 16. 11. 14:10–17:25 N41
Předpoklady
NOW( KA1_1 Seminář Marketing I, )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Smyslem kurzu je přiblížit studentům hlavní principy fungování marketingu a marketingové komunikace v rámci kulturních organizací, jejich zákonitosti a možnosti propojení s posláním institucí.
Osnova
  • komunikace, kultura, marketing
  • typy kulturních institucí
  • marketing komerční vs. marketing kultury
  • pozice marketingu v kulturní instituci, konkurence
  • branding - od loga k budově
  • medialni svet
  • strategické plánování
  • budování publika
Literatura
    doporučená literatura
  • KOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008, xxx, 511. ISBN 9780787996918. info
  • KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 8024711044. URL info
  • KAISER, Michael M. Strategické plánování v umění : praktický průvodce. 1. vyd. Praha: Divadelný ústav, 2009, 146 s. ISBN 9788070082362. info
Informace učitele
Kurs probíhá v rámci projektu č. CZ.1.07/2.2.00/28.0044 Inovace uměnovědných studijních oborů na Filozofické fakultě MU, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Viz. www.phil.muni.cz/music/opvk.
Další komentáře
Předmět je vyučován jednorázově.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2012/KA1_5