FF:MVK_14 Marketingová komunikace I. - Informace o předmětu
MVK_14 Marketingová komunikace I.
Filozofická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Taranzová
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Předpoklady
- OBOR(MVK)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Management v kultuře (program FF, N-HS)
- Management v kultuře (program FF, N-OT) (2)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury obecně a s rozšířeným zaměřením na oblast muzeí.
- Osnova
- co je to muzeum?
- marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituci
- proces komunikace, termíny
- logo a corporate identity, branding
- identita instituce, budování image
- media relations, PR a mediální partnerství
- návštěvníci, hlavní cílové skupiny a jejich potřeby
- Literatura
- povinná literatura
- KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 80-247-1104-4. info
- doporučená literatura
- KOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008, xxx, 511. ISBN 9780787996918. info
- KOTLER, Philip a Alan R. ANDREASEN. Strategic marketing for nonprofit organizations. 5. ed. New Jersey: Prentice-Hall, 1996, vii, 632 s. ISBN 0-13-232547-0. info
- neurčeno
- Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
- GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse, domácí práce
- Metody hodnocení
- Aktivní účast na přednáškách, 3 kratší písemné práce. Zadávání a odevzdávání prací probíhá výhradně přes platformu ELF. Podmínkou pro úspěšné absolvování je získat alespoň 200 bodů z možných 300.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2014/MVK_14