FF:PAN131 Contemporary Research - Informace o předmětu
PAN131 Contemporary Educational Problems in Research
Filozofická fakultapodzim 2016
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. et Mgr. Klára Harvánková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Milan Pol, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr. (přednášející)
doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D. (přednášející)
prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Roman Švaříček, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Veronika Žďárková (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Klusáková
Dodavatelské pracoviště: Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta - Rozvrh
- každý lichý čtvrtek 15:50–17:25 K33
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Andragogika (program FF, N-PD)
- Cíle předmětu
- Cílem je prezentace realizovaných výzkumných záměrů, diskuse k průběhu výzkumů, prezentace krok za krokem od nápadu po publikování výsledků výzkumu. Student by měl získat přehled o výzkumných aktivitách Ústavu pedagogických věd, měl by dokázat sestavit výzkumný záměr a orientovat se v aktuálních trendech pedagogického výzkumu.
- Osnova
- Hlavní témata: Decoding working places as learning spaces. Power and Communication in the Classroom. Space in Classroom Communication. Research in Adult Education. Intergenerational Learning in the Family and Family Context.
- Literatura
- MAKOVSKÁ, Zuzana a Roman ŠVAŘÍČEK. Influence of teachers’ beliefs on communication with pupils. 2011. URL info
- RABUŠICOVÁ, Milada, Lenka KAMANOVÁ a Kateřina PEVNÁ. Intergenerational Learning in the Family and Family Context. In Konference ECER. 2011. info
- RABUŠICOVÁ, Milada a Pavla OPLATKOVÁ. Functional Literacy in People's Lives. Journal of pedagogy / Pedagogický časopis. Trnava: Faculty of Education, Trnava University, 2010, roč. 2010, č. 2, s. 29-51. ISSN 1338-1563. info
- RABUŠICOVÁ, Milada. Changes in Educational Values in Center and East European Countries during the Last Twenty Years. In Comparative Conference Educational Change in the Global Context. 2010. info
- RABUŠICOVÁ, Milada, Lenka KAMANOVÁ a Kateřina PEVNÁ. Intergenerational Learning in the Family through the Eyes of Children, Parents and Grandparents. In ECER. 2010. info
- POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Adult Actors´ Strive for Democracy in Czech Schools. 2006. info
- Výukové metody
- přednášky, prezentace, diskuse
- Metody hodnocení
- zápočet, 80% účast na semináři v průběhu semestru je podmínkou udělení zápočtu
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2016/PAN131