PřF:JAB03 Angličtina pro biology III - Informace o předmětu
JAB03 Angličtina pro biology III
Přírodovědecká fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Ševečková, Ph.D. (pomocník)
Anjuli Pandavar, PhD (cvičící)
Luis Carlos Rodriguez, M.Phil. (cvičící)
Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (pomocník)
Mgr. Daniela Dlabolová (pomocník)
Mgr. Daniela Veškrnová (pomocník) - Garance
- Luis Carlos Rodriguez, M.Phil.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Lenka Pavlíková
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JAB03/01: Po 11:00–12:50 C15/227, A. Pandavar
JAB03/03: Po 9:00–10:50 J1, L. Rodriguez
JAB03/04: Út 14:00–15:50 C15/227, L. Rodriguez
JAB03/05: St 11:00–12:50 J2, L. Rodriguez
JAB03/06: Čt 15:00–16:50 C15/227, L. Rodriguez - Předpoklady
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1+ - B2 ERR - odborný jazyk
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 89 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je vybavit studenty jazykovými kompetencemi B2/B2+ podle společného evropského referenčního rámce pro jazyky v kontextu jejich studovaného oboru s důrazem na klíčové dovednosti (mezioborová spolupráce na projektech, prezentování výsledků, kariérní dovednosti).
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu budou studenti schopni lépe:
chápat autentický globální problém z pohledu vlastní úzké specializace a zároveň
komunikovat napříč specializacemi a chápat mezioborové souvislosti
pracovat v týmu
formulovat své klíčové dovednosti a motivaci nutné pro práci v badatelském týmu
kriticky myslet
užívat angličtinu jako komunikační prostředek: neformální komunikace, funkčni akademický jazyk, odborný jazyk dané oblasti
psát abstrakty – nácvik dovedností, technik
prezentovat své poznatky srozumitelnou formou s využitím prezentačních dovedností - Osnova
- Discussion - global priorities - discipline-based approach, argumentation. Text and abstract analysis, abstract writing. Job application (CV, cover letter, mock interview) - based on authentic materials. Projects (individuals and/or teams): project design, presentation of the results.
- Literatura
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- The recommended literaure - see the information of the teacher
- online: New Scientist, Science Daily, Nature, National Geographic, BBC, How stuff works,
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic vocabulary in use. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, 176 stran. ISBN 9780521689397. info
- Academic writing course :study skills in English. Edited by R.R Jordan. 1st ed. Essex: Longman, 1999, 160 s. ISBN 0-582-40019-8. info
- Výukové metody
- Kurz sdílí prvky tří vzdělávacích přístupů: kolaborativního učení, učení zaměřeného na řešení problému a CLIL (integrované výuky předmětu a cizího jazyka). Analýza abstraktu, odborného textu, poslechová cvičení, video přednášky, týmová práce, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Výuka v každém semestru je zakončena zápočtem (zpracovaný projekt a jeho prezentace, CV, cover letter, mock interview). Povinná je 80% přítomnost ve výuce.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/podzim2019/JAB03