PřF:JAM03 Angličtina pro matematiky III - Informace o předmětu
JAM03 Angličtina pro matematiky III
Přírodovědecká fakultapodzim 2008
- Rozsah
- 0/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Dr. Michael Svoboda, B.A. (přednášející)
- Garance
- Mgr. Hana Ševečková, M.A.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Magdalena Kunzová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JAM03/01: St 14:00–15:50 J1, M. Svoboda
JAM03/02: Čt 10:00–11:50 J4, M. Svoboda
JAM03/03: Čt 12:00–13:50 J4, M. Svoboda
JAM03/04: Čt 14:00–15:50 J1, M. Svoboda - Předpoklady
- ! JAP03 Angličtina pro přírodovědce 3 || ! JAP04 Angličtina pro přírodovědce 4 || !NOW( JAC03 Angličtina pro chemiky III ) || ! JAC03 Angličtina pro chemiky III || !NOW( JAF03 Angličtina pro fyziky III ) || ! JAF03 Angličtina pro fyziky III || !NOW( JAG03 Angličtina pro geology III ) || ! JAG03 Angličtina pro geology III || !NOW( JAB03 Angličtina pro biology III ) || ! JAB03 Angličtina pro biology III || !NOW( JAZ03 Angličtina pro geografy III ) || ! JAZ03 Angličtina pro geografy III
Znalost angličtiny na středoškolské úrovni. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Algebra a diskrétní matematika (program PřF, N-MA)
- Aplikovaná matematika - geografie (program PřF, B-GR)
- Biologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-IO)
- Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Finanční a pojistná matematika (program PřF, B-AM) (2)
- Finanční matematika (program PřF, N-AM)
- Fyzika pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Fyzika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Geografie pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Geologie pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Geologie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Geometrie (program PřF, N-MA)
- Chemie pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Chemie se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Matematická analýza (program PřF, N-MA)
- Matematická biologie (program PřF, B-BI)
- Matematická biologie (program PřF, N-BI)
- Matematické modelování a numerické metody (program PřF, N-MA)
- Matematika - ekonomie (program PřF, B-AM) (2)
- Matematika - ekonomie (program PřF, M-AM)
- Matematika - ekonomie (program PřF, N-AM) (2)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-FY)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-GE)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-GK)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-CH)
- Matematika pro víceoborové studium (program PřF, B-MA)
- Matematika (program PřF, B-MA)
- Matematika (program PřF, M-MA)
- Matematika (program PřF, M-MA, směr Aplikovaná matematika)
- Matematika (program PřF, M-MA, směr Diskrétní matematika)
- Matematika (program PřF, M-MA, směr Matematická analýza)
- Matematika (program PřF, N-MA)
- Matematika (program PřF, N-MA, směr Aplikovaná matematika)
- Matematika (program PřF, N-MA, směr Diskrétní matematika)
- Matematika (program PřF, N-MA, směr Matematická analýza)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-BI)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-FY)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GE)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-GK)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-CH)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-IO)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PřF, B-MA)
- Matematika s informatikou (program PřF, N-MA)
- Obecná matematika (program PřF, B-MA) (2)
- Profesní matematika (program PřF, B-MA) (2)
- Statistika a analýza dat profesní (program PřF, B-AM) (2)
- Statistika a analýza dat (program PřF, B-AM) (2)
- Statistika a analýza dat (program PřF, N-AM)
- Učitelství deskriptivní geometrie pro střední školy (program PřF, M-MA)
- Učitelství deskriptivní geometrie pro střední školy (program PřF, M-SS)
- Učitelství deskriptivní geometrie pro střední školy (program PřF, N-MA)
- Učitelství deskriptivní geometrie pro střední školy (program PřF, N-SS)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, M-MA)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, M-SS)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, M-TV)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, N-MA)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PřF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Obecné cíle: 1. rozvinout mluvní dovednosti potřebné pro komunikaci v situacích typických pro oblast vědy 2. rozvinout čtecí dovednosti tak, aby se studenti vypořádali i se složitějšími autentickými odbornými texty 3. rozvinout poslechové dovednosti tak, aby umožnily studentům porozumět odbornému textu 4. rozvinout dovednost psát tak, aby studenti dovedli sestavit žánry (typy textů) typické pro oblast vědy 5. seznámit studenty se základní odbornou terminologií 6. zopakovat a prohloubit znalost gramatiky v nových kontextech Obecné úkoly: Studenti 1. se naučí, jak popsat proces, systém, jak vyjádřit příčinu a následek, jak interpretovat grafy, jak přednést akademickou prezentaci 2. si dále prohloubí dovednosti uvedené v sylabu akademické angličtiny pod bodem 1. 3. se naučí, jak si dělat poznámky ze slyšeného textu 4. se naučí, jak psát žádost o zaměstnání, formální a neformální dopis, laboratorní zprávu, abstrakt, odborný článek 5. prohloubí si znalost odborné terminologie 6. upevní si znalost gramatiky Hodnocení: 1 písemný zápočtový test za semestr
- Osnova
- Syllabus předmětu: 1. Odborné texty z matematiky a dalších příbuzných oborů podle zájmu a významnosti (vyžadovaná slovní zásoba) 2. Obecné matematické texty (vyžadovaná slovní zásoba) 3. Učební materiály z volně dostupných kurzů a videoklipy matematických přednášek převážně z MIT 4. Hlas Ameriky – audiozáznamy zpravodajských pořadů, zpomalené pro ESL studenty
- Literatura
- The recommended literature - see the information of the teacher
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- Metody hodnocení
- Výuka v každém semestru zakončena zápočtem - podmínkou je úspěšné vykonání zápočtového testu a 85% přítomnost ve výuce.
- Navazující předměty
- Informace učitele
- Odborná literatura: http://home.teleport.com/~amobb/biology/ http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/5875/ http://www.biochemlinks.com/bclinks/bclinks.cfm http://www.nature.com http://www.sciencenews.org http://www.sciencedaily.org http://www.newscientist.com http://www.nationalgeographic.com Anthropology - W.A.Haviland, 1997, Harcourt Brace College Publishers Human Anatomy, Harold J. Benson, Kathleen P. Talaro, WCB 1993 Anatomy and Physiology, Harold J. Benson, Stanley E. Gunstream, Arthur Talaro, Kathleen P. Talaro, WCB 1992 Environment Today, Dr. T. Greenhalgh, D. Shaw, Longman, 1994 Presenting facts and figures, D. Kerridge, Longman, 1996 Effective presentation, J. Comfort, OUP 1995 Giving presentations, M. Ellis, N. O'Driscoll, Longman, 1997 Key Words in Science and Technology, Bill Mascull, Cobuild 1997
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/podzim2008/JAM03