FI:IV127 Seminář adaptivní výuky - Informace o předmětu
IV127 Seminář laboratoře adaptabilní výuky
Fakulta informatikyjaro 2016
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. (plus 1 za k). Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. RNDr. Aleš Horák, Ph.D.
Katedra strojového učení a zpracování dat – Fakulta informatiky
Dodavatelské pracoviště: Katedra strojového učení a zpracování dat – Fakulta informatiky - Rozvrh
- St 14:00–15:50 A220
- Předpoklady
- SOUHLAS
Krom schopnosti číst odborný anglický text je klíčovým předpokladem pouze zájem o studovanou oblast. Souhlas je udělen na základě individuální domluvy ohledně dílčího tématu, kterému se student bude věnovat. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Studenti získají zkušenosti s čtením a prezentováním odborných výzkumných článků, s vlastní výzkumnou a vývojovou činností a s představením a obhajobou vlastních výsledků a s konstruktivní kritikou výsledků kolegů.
- Osnova
- Prezentace aktuálních odborných článků tematicky blízkých zaměření laboratoře - především konference "Educational data mining" a "Artificial intelligence in education", ale také relevantní oblasti strojového učení nebo kognitivních věd. Vývoj výukových systémů, analýza dat z výukových systémů vyvinutých v rámci laboratoře. Prezentace výsledků, diskuze metodických aspektů provádění experimentů.
- Literatura
- Advances in intelligent tutoring systems. Edited by Roger Nkambou - Jacqueline Bourdeau - Riichiro Mizoguchi. Berlin: Springer, 2010, xxii, 508. ISBN 9783642143625. info
- WOOLF, Beverly Park. Building intelligent interactive tutors : student-centered strategies for revolutionizing e-learning. Burlington, MA: Morgan Kaufmann Publishers, 2009, xii, 467. ISBN 9780123735942. info
- Výukové metody
- Samostatná práce, prezentace studentů, strukturovaná diskuze.
- Metody hodnocení
- Prezentace, aktivní účast.
- Informace učitele
- http://www.fi.muni.cz/adaptivelearning/?a=seminar
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (jaro 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/jaro2016/IV127