FSpS:T663 Introduction to Marketing and - Course Information
T663 Introduction to Marketing and Economics
Faculty of Sports StudiesAutumn 2002
- Extent and Intensity
- 0/8. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (lecturer)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Faculty of Sports Studies - Timetable of Seminar Groups
- T663/3: Fri 20. 12. 15:00–17:00 učebna 2 Vinařská, Fri 3. 1. 13:20–15:20 učebna 2 Vinařská
T663/4: Fri 10. 1. 12:30–15:30 učebna 27, Thu 23. 1. 12:30–15:30 učebna 27 - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Seminář z předmětu Základy marketingu a ekonomie by měl sloužit především k praktickému procvičení získaných teoretických znalostí z přednášky k danému předmětu.
- Syllabus (in Czech)
- Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - reklama - Komunikační politika - sponzoring
- Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Podniková ekonomika - živnostenské podnikání
- Literature
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Autumn 2002, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/fsps/autumn2002/T663