FSpS:T663 Základy marketingu a ekonomie - Informace o předmětu
T663 Základy marketingu a ekonomie
Fakulta sportovních studiípodzim 2002
- Rozsah
- 0/8. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející) - Garance
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- T663/3: Pá 20. 12. 15:00–17:00 učebna 2 Vinařská, Pá 3. 1. 13:20–15:20 učebna 2 Vinařská
T663/4: Pá 10. 1. 12:30–15:30 učebna 27, Čt 23. 1. 12:30–15:30 učebna 27 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Seminář z předmětu Základy marketingu a ekonomie by měl sloužit především k praktickému procvičení získaných teoretických znalostí z přednášky k danému předmětu.
- Osnova
- Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - reklama - Komunikační politika - sponzoring
- Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Podniková ekonomika - živnostenské podnikání
- Literatura
- Statistika zápisu (podzim 2002, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2002/T663