FSpS:p820 PE - Theory,prac. of step AE - Course Information
p820 Physical education - Theory and practices of step aerobic
Faculty of Sports StudiesAutumn 2006
- Extent and Intensity
- 0/2. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Alena Koblížková, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Zora Svobodová, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Mgr. Jana Vitáková (seminar tutor) - Guaranteed by
- Mgr. Alena Koblížková, Ph.D.
University Sport Centre – Faculty of Sports Studies - Timetable of Seminar Groups
- p820/1: Thu 8:00–9:30 tělocvična - Veveří 70
- Prerequisites (in Czech)
- !NOWANY( p801 PE facultative - TP futsal I , p802 PE - taiji , p803 PEF-Floorbal , p804 Softball , p805 PE facultative - football , p806 jogging , p807 PE - Basketball , p808 PE - Mountain bikes , p809 PE - Swimming , p810 PE - Aerobic mix , p811 PEF - volleyball , p812 Aerobic-kick box , p813 PEF- Fitness , p814 Aqua-aerobic , p815 PE in-line skating , p816 Bodystyling , p817 PE-Theory,practices of aerobic , p818 PE - Aerobic master class , p819 Modern Gymnastics , p821 PE - Step AE master class , p822 Health physical edukation , p823 Pilates , p824 PE -Modern Dance Technique , p825 PE - Floorball , p826 PE Theory and praxis of tennis , p827 PE - futsal , p828 PE facultative - table tennis , p829 Volleyball , p830 PE-Psychomotor game , p831 Physical education - psychomotorics games , p832 PEF-Sportclimbing I , p833 squash , p834 PE - Bodystyling-equipment , p835 PE - Fit class , p837 Karate , p838 PE - Healthy life style , p839 PEF - Pilates MAT , p840 PEF- Pilates with eqipment , p841 PET , p842 PEF , p843 PEF- Fit yoga , p844 PEF - Dynamic yogaT , p845 Theory,practices of softball , p846 Canoeing 1 , p848 PEF - aqua-aerobik master I ) && VOL_TV
Předmět se vypisuje jen v rámci volitelné TV. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 1334 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Teorie a praxe step aerobiku aerobní kondiční cvičení při hudbě, kde intenzita cvičení je zvýšena vystupováním na step (bedýnku). Klademe důraz na využití teoretických poznatků step aerobiku v praxi. Definice aerobního zatížení, změna tepové frekvence při cvičení, důraz na dodržování stavby cvičební jednotky, techniky provedení pohybu, práce s hudbou, složitější kroky a krokové vazby step aerobiku včetně anglického názvosloví. Seznámení s metodami rozvoje svalové vytrvalosti a metodami učení v step aerobiku.
- Literature
- MACÁKOVÁ, Marcela. Aerobik : moderní formy aerobiku, výživa a cviky pro dobrou kondici, soutěže v aerobiku. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 107 s. ISBN 8024700573. info
- MACÁKOVÁ, Marcela. Aerobik : moderní formy aerobiku, výživa a cviky pro dobrou kondici, soutěže v aerobiku. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 107 s. ISBN 8024700573. info
- ŠIMBEROVÁ, Dagmar, Pavlína VACULÍKOVÁ, Alena SKOTÁKOVÁ, Renata KLÁROVÁ and Hana BUBNÍKOVÁ. Učební text aerobik a fitness (Foitness and aerobic). FSpS MU Brno: MU, 2004, 66 pp. Učební text aerobik a fitness. ISBN 80-210-3415-7. info
- HÁJKOVÁ, Jana. Aerobik - soutěžní formy : kompletní průvodce tréninkem. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 183 s. ISBN 802471311X. info
- VACULÍKOVÁ, Pavlína. Sportovní aerobik a rozvoj explozivní síly dolních končetin (Impact of aerobic on progress of explosive strength of lower limbs). In Optimální působení tělesné zátěže a výživy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003, p. 57 - 60. ISBN 80-7041-989-X. info
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet je udělen studentům za docházku, která musí mít určitou kvalitu: - 1x možná absence bez omluvy - 2x institucionální omluvenka - 3x si může student nahradit výuku ve zkouškovém období - student musí mít více než 50% přímou účast ve výuce
- Language of instruction
- Czech
- Teacher's information
- http:// fsps.muni.cz/struktura/katedry/ksa/default.php
- Enrolment Statistics (Autumn 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/fsps/autumn2006/p820