FSpS:nk2435 Marketing sportovnívh klubů a - Informace o předmětu
nk2435 Marketing sportovnívh klubů a akcí
Fakulta sportovních studiípodzim 2016
- Rozsah
- 7/13/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Marek Záboj, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh
- Pá 18. 11. 18:30–20:00 B11/305, Pá 2. 12. 8:00–10:15 B11/305, Pá 16. 12. 17:45–19:15 B11/311
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, N-TV) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je prohloubit znalosti a vědomosti studentů získané v bakalářském studiu v oblasti marketingu sportu. Na konci tohoto předmětu bude student schopen analyzovat současný stav marketingových aktivit sportovních organizací a sportovních akcí, realizovat marketingový výzkum a aplikovat získané výsledky, znalosti a dovednosti při realizaci marketingových strategií pro sportovní organizace nebo akce.
- Osnova
- 1. Sportovní klub, sportovní akce, globalizace sportu 2. Nakupní chování spotřebitele - pasivní konzumenti 3. Nákupní chování spotřebitele - aktivní konzumenti 4. Sport jako strategický marketingový nástroj 5. Vztahový marketing ve sportu 6. PR ve sportu 7. Značka - integrovaná marketingová komunikace 8. Značka - Komunikační kampaňe 9. Značka - měření výkonnosti
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Student v průběhu studia v seminářích pracuje na seminární práci a prezentaci analýzy marketingu vybrané sportovní organizace nebo akce, realizuje marketingový výzkum a vypracuje pro vybraný subjekt nebo akci marketingovou strategii. AKtivita studenta prezentace a seminární práce je hodnocena a tvoří 50% výsledné známky. Při splnění všech požadavků v seminářích (např. docházka, odevzdání zadaných prací v termínu atd.) se student může přihlásit ke zkoušce. Zkouška je ústní.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2016/nk2435