FSpS:nk1089 Marketing - Informace o předmětu
nk1089 Marketing
Fakulta sportovních studiíjaro 2012
- Rozsah
- 8/8. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- nk1089/asebs_cv: Pá 24. 2. 13:40–15:40 B11/311, Pá 30. 3. 14:30–15:50 B11/236, Pá 27. 4. 10:20–12:20 E34/225 - seminární místnost, O. Racek
nk1089/asebs_pr: Pá 17. 2. 14:30–15:50 E34/203 - seminární místnost, Pá 9. 3. 11:50–13:50 K205, Pá 13. 4. 10:00–12:00 B11/206, O. Racek - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek (program FSpS, N-TV)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto předmětu bude student schopen:
- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingové řízení a na marketing obecně
- popsat jednotlivé prvky marketingového mixu
- porozumět a vysvětlit problematiku řízení marketingového mixu
- identifikovat klíčové body v kupním chování spotřebitele z pohledu marketingu
- aplikovat získané znalosti v oblasti marketingového výzkumu
- vypracovat na základě nabytých znalostí marketingový plán - Osnova
- 1.uvedení do problematiky 2.prostředí podniku (makroprostředí a mikroprostředí) 3.koncepce cíleného marketingu (segmentace, targeting, positioning) 4.marketingový mix 5.kupní chování spotřebitele 6.marketingový výzkum
- Literatura
- FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 166 s. ISBN 80-210-3500-5. info
- KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 8024705133. info
- Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky:
docházka na seminářích 90%
prezentace zvoleného tématu z oblasti marketingu v seminářích
odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2012/nk1089