nk1089 Marketing

Fakulta sportovních studií
jaro 2013
Rozsah
7/7. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Oddělení managementu sportu – Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Pá 29. 3. 14:00–15:30 E34/203 - seminární místnost, Pá 5. 4. 14:00–15:30 E34/203 - seminární místnost, Pá 26. 4. 9:00–11:15 B11/305
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
nk1089/1: Pá 29. 3. 16:00–17:30 B11/305, Pá 19. 4. 11:30–13:00 B11/305, Pá 26. 4. 11:30–13:45 B11/311, O. Racek
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto předmětu bude student schopen:
- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingové řízení a na marketing obecně
- popsat jednotlivé prvky marketingového mixu
- porozumět a vysvětlit problematiku řízení marketingového mixu
- identifikovat klíčové body v kupním chování spotřebitele z pohledu marketingu
- aplikovat získané znalosti v oblasti marketingového výzkumu
- vypracovat na základě nabytých znalostí marketingový plán
Osnova
  • 1.uvedení do problematiky 2.prostředí podniku (makroprostředí a mikroprostředí) 3.koncepce cíleného marketingu (segmentace, targeting, positioning) 4.marketingový mix 5.kupní chování spotřebitele 6.marketingový výzkum
Literatura
  • FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 166 s. ISBN 80-210-3500-5. info
  • KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 8024705133. info
  • Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
Výukové metody
Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
Metody hodnocení
Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky:
docházka na seminářích 90%
prezentace zvoleného tématu z oblasti marketingu v seminářích
odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2010, jaro 2012.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2013/nk1089