FSpS:bp1086 Sports Marketing - Course Information
bp1086 Sports Marketing
Faculty of Sports StudiesSpring 2014
- Extent and Intensity
- 1/2. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (lecturer)
PhDr. Jiří Voborný, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Division of Sport Management – Department of Social Sciences and Sport Management – Faculty of Sports Studies
Supplier department: Department of Social Sciences and Sport Management – Faculty of Sports Studies - Prerequisites (in Czech)
- bp522 Marketing || ( ESF:BPH_MAR1 Marketing 1 || ESF:BPH_ZMAR Basic Marketing )
Znalost základů ekonomie, prerekvizita – marketing - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Management in Sport (programme FSpS, B-TV)
- Management in Sport (programme FSpS, B-TV, specialization Management in Sport)
- Course objectives (in Czech)
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen: - využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu - aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu
- Syllabus (in Czech)
- 1. Sportovní Marketing – definice 2. Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace 3. příjmy sportovních klubů 4. Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu 5. Dotace z EU 6. Sponzoring 7. Sportovní reklama a merchendising 8. Sport a nákupní chování spotřebitelů 9. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka 10. WOM Marketing 11. Ambush Marketing 12. Guerilla marketing 13. Sportovní marketing a média
- Teaching methods (in Czech)
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Assessment methods (in Czech)
- Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky: docházka na seminářích 90% prezentace zvoleného tématu z oblasti sportovního marketingu v seminářích odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu.
- Language of instruction
- Czech
- Teacher's information
- http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-sportu/
- Enrolment Statistics (Spring 2014, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/fsps/spring2014/bp1086