PdF:AJ1RC_DI1A Didaktika 1A - Informace o předmětu
AJ1RC_DI1A Didaktika 1A
Pedagogická fakultapodzim 2015
- Rozsah
- 0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ1RC_DI1A/OS01: Pá 25. 9. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 9. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 16. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 23. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 30. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 6. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 13. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 20. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 27. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 4. 12. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 11. 12. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 18. 12. 13:55–15:35 Dětské centrum, I. Hrozková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Studium k rozšíření učitelské kvalifikace - 1. stupeň ZŠ (program PdF, C-CV, směr Anglický jazyk)
- Cíle předmětu
- At the end of the course students will be able to recognize specific needs of young language learners, and will be able to apply adequate types of activities in English classrooms.
- Osnova
- 1 Language teacher - roles, professional development.
- 2 Young learner and their age and individual differences.
- 3 How do young children learn languages. Acquisition and learning.
- 4 Lesson management.
- 5 Lesson planning.
- 6 Coursebooks and supplementary materials.
- Literatura
- READ, Carol. 500 activities for the primary classroom. First published. Oxford: Macmillan Education, 2007, 320 s. ISBN 9781405099073. info
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001, 148 s. ISBN 0194375633. info
- CAMERON, Lynne. Teaching languages to young learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, xvi, 258. ISBN 0521774349. info
- PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
- DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- Výukové metody
- workshop, microteaching, class discussions, homework, readings
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1 Active participation in seminars. 2 Portfolio. Oral interviews. 3 Two reflective letters 4 Contributions to the moodlinka course fora.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2015/AJ1RC_DI1A