PdF:AJ_AEIE Environmentální problematika - Informace o předmětu
AJ_AEIE Environmentální problematika v hodinách AJ
Pedagogická fakultapodzim 2015
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Cíle předmětu:; 1) základní povědomí o environmentální problematice; 2) nalezení oblastí, kde se výuka anglického jazyka může scházet s problematikou environmentální; 3) shlédnutí toho, jak fungují některé brněnské environmentálně-pedagogické neziskové organizace - výstup v anglickém jazyce
- Osnova
- 1) Eco Top Ten 2) Of Science and Indian Myths 3) Nature and Human Needs 4) Ecological Footprint 5) Goals 6) Earth 7) Water 8) Earth Stewardship 9) Life, Death and Carrying Capacity 10) Help! 11) Forest Schooling 12) Na Zemi, NGO
- Literatura
- Global issues in the ELT classroom. Edited by James Thomas. Brno: Global issues, 2008, 181 s. ISBN 9788025427323. info
- Výukové metody
- DISKUZE; PROJEKTY; DOMÁCÍ PRÁCE; VÝLETY MÍSTO NĚKTERÝCH HODIN V UČEBNĚ (VĚTŠINOU V PÁTKY, POKUD NEBUDE DOHODNUTO JINAK)
- Metody hodnocení
- REQUIREMENTS A) PARTICIPATION 70% (trips compulsory) B) TRIP TO LMŠ (LESNÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA) IN MOKRÁ HORA - THIS TRIP WILL HAPPEN ON A FRIDAY MORNING (DATE WILL BE ARRANGED LATER IN THE TERM) - THE TRIP WILL TAKE FROM 8 TO 12 APPROXIMATELY AND WILL HAPPEN INSTEAD OF TWO 90 MINUTE LESSONS IN THE SEMESTER (DATE OF WHICH WILL BE ARRANGED LATER IN THE TERM) C) TRIP TO AN NGO CALLED NA ZEMI, KOUNICOVA 42 (DATE WILL BE ARRANGED LATER IN THE TERM) - THE TRIP WILL LAST FOR ABOUT AN HOUR AND WILL HAPPEN INSTEAD OF ONE 90 MINUTE LESSON IN THE SEMESTER (DATE OF WHICH WILL BE ARRANGED LATER IN THE TERM) D) SEMINAR WORK: CHOOSE ONE OF THE SUGGESTED WORKS: 1) A TRIP TO LMŠ (LESNÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA) IN MOKRÁ HORA AND AN ESSAY/OUTPUT BASED ON THE VISIT TO LMŠ (3 STANDARD PAGES) 2) A PROJECT OR A LESSON PLAN BASED ON WHAT WAS DONE IN THE LESSONS (I.E. SIMPLIFIED LANGUAGE, TEXT, ...) 3) A PROJECT - BASED ON PAGES 88 AND 89 FROM A BOOK KEEPERS OF THE EARTH BY MICHAEL J. CADUTO ANDJOSEPH BRUCHAC (THE PROJECT MUST INCLUDE AN ART INPUT - PICTURES, PHOTOS, ...) 4) AN ESSAY ON ANYTHING RELATED TO THE COURSE THAT YOU FOUND INSPIRING E) COURSE PORTFOLIO
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2015/AJ_AEIE