PdF:SZ7BP_KOM1 Educational Communication - Course Information
SZ7BP_KOM1 Educational Communication
Faculty of EducationAutumn 2006
- Extent and Intensity
- 0/1/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc. (seminar tutor)
PhDr. Helena Andresová, CSc. (seminar tutor)
Mgr. Gabriela Ducháčková, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Klára Hájková (seminar tutor)
Mgr. Eva Klimecká, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Jana Krátká, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Jana Kubrická, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Silvie Malá, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Veronika Rodová, Ph.D. (seminar tutor)
Mgr. Dagmar Šťovíčková-Šimáková, Ph.D. (alternate examiner) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Department of Education – Faculty of Education
Contact Person: Ludmila Bauerová - Timetable of Seminar Groups
- SZ7BP_KOM1/01: Mon 10:40–11:25 učebna 38, J. Krátká
SZ7BP_KOM1/02: Mon 11:35–12:20 učebna 38, J. Krátká
SZ7BP_KOM1/03: Mon 12:30–13:15 učebna 38, J. Krátká
SZ7BP_KOM1/04: Mon 13:25–14:10 učebna 38, J. Krátká
SZ7BP_KOM1/05: Mon 14:20–15:05 učebna 33, J. Krátká
SZ7BP_KOM1/06: Mon 15:15–16:00 učebna 39, J. Krátká
SZ7BP_KOM1/07: Mon 16:10–16:55 učebna 37, V. Rodová
SZ7BP_KOM1/08: Mon 17:05–17:50 učebna 38, V. Rodová
SZ7BP_KOM1/09: Mon 18:00–18:45 učebna 38, V. Rodová
SZ7BP_KOM1/10: Tue 14:20–15:05 učebna 38, J. Kubrická
SZ7BP_KOM1/11: Tue 15:15–16:00 učebna 38, J. Kubrická
SZ7BP_KOM1/12: Tue 16:10–16:55 učebna 38, H. Andresová
SZ7BP_KOM1/13: Tue 16:10–16:55 učebna 29, J. Kubrická
SZ7BP_KOM1/14: Tue 17:05–17:50 učebna 38, H. Andresová
SZ7BP_KOM1/15: Tue 17:05–17:50 učebna 29, J. Kubrická
SZ7BP_KOM1/16: Tue 17:05–17:50 učebna 6, G. Ducháčková
SZ7BP_KOM1/17: Tue 18:00–18:45 učebna 38, H. Andresová
SZ7BP_KOM1/18: Tue 18:00–18:45 učebna 37, D. Šťovíčková-Šimáková
SZ7BP_KOM1/19: Wed 7:00–7:45 učebna 38, R. Pospíšil
SZ7BP_KOM1/20: Wed 7:55–8:40 učebna 38, R. Pospíšil
SZ7BP_KOM1/21: Wed 8:50–9:35 učebna 38, R. Pospíšil
SZ7BP_KOM1/22: Wed 11:35–12:20 učebna 38, R. Pospíšil
SZ7BP_KOM1/23: Wed 12:30–13:15 učebna 38, R. Pospíšil
SZ7BP_KOM1/24: Wed 13:25–14:10 učebna 38, R. Pospíšil
SZ7BP_KOM1/25: Wed 13:25–14:10 učebna 39, K. Hájková
SZ7BP_KOM1/26: Wed 14:20–15:05 učebna 38, E. Klimecká
SZ7BP_KOM1/27: Wed 14:20–15:05 učebna 39, K. Hájková
SZ7BP_KOM1/28: Wed 15:15–16:00 učebna 38, E. Klimecká
SZ7BP_KOM1/29: Wed 15:15–16:00 učebna 39, K. Hájková
SZ7BP_KOM1/30: Wed 16:10–16:55 učebna 38, K. Hájková
SZ7BP_KOM1/31: Thu 14:20–15:05 učebna 29, S. Malá
SZ7BP_KOM1/32: Thu 15:15–16:00 učebna 29, S. Malá
SZ7BP_KOM1/33: Thu 16:10–16:55 učebna 29, S. Malá
SZ7BP_KOM1/34: Thu 17:05–17:50 učebna 29, S. Malá - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 24 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives
- Bases pedagogic communication.
- Syllabus
- Characters and principles pedagogic communication. Verbal communication. Nonverbal communication. Rules communication.
- Literature
- MAREŠ, Jiří and Jaro KŘIVOHLAVÝ. Komunikace ve škole. Vydání první. Brno: Masarykova univerzita, 1995, 210 stran. ISBN 8021010703. info
- MAREŠ, Jiří and Jaro KŘIVOHLAVÝ. Sociální a pedagogická komunikace ve škole. 1. vydání. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1990, 161 stran. ISBN 8004218547. info
- LINHARTOVÁ, Dana. Pedagogická komunikace pro učitele. 1. vydání. Brno: MZLU, 2001, 74 pp. ISBN 80-7157-556-9. info
- Šimoník, Oldřich. Úvod do didaktiky základní školy. Brno : MSD s.r.o. Brno, 2005. 141 s. Kapitola 4.
- Assessment methods (in Czech)
- Požadavky na ukončení: 1.KOMUNIKAČNÍ VÝSTUP. Kriteria: FORMÁLNÍ STRÁNKA PROJEVU: VERBÁLNÍ SLOŽKA : přiměřená hlasitost, přiměřené tempo, správné frázování, dynamika řeči, emocionalita řeči, adekvátní slovník, spisovná mluva. NEVERBÁLNÍ SLOŽKA : pohledy, výraz obličeje, gesta, pohyby, fyzický postoj, dotyk, přiblížení vzdálení, úprava zevnějšku. OBSAHOVÁ STRÁNKA PROJEVU : soulad obsahu a formy, přiměřenost posluchačům. DALŠÍ ASPEKTY : motivace, atmosféra, zpětná vazba, udržení pozornosti, netradiční přístup, styl komunikace, pomůcky, tabule, dosažení cíle. 2. FORMULACE OTÁZEK k vybranému učebnímu celku.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Autumn 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/autumn2006/SZ7BP_KOM1