PdF:Fy2MP_AKT Actual Phys.Teach. - Course Information
Fy2MP_AKT Actual Physics Teaching
Faculty of EducationSpring 2006
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. RNDr. Josef Trna, CSc. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. RNDr. Vladislav Navrátil, CSc.
Department of Physics – Faculty of Education
Contact Person: Mgr. Iveta Nováková - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Lower Secondary School Teacher Training in Physics (programme PdF, M-TV)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je získání vědomostí a krystalizace pedagogických praktických dovedností nutných pro přírodovědnou výuku. Obsah předmětu bude aktuálně reagovat na inovační trendy ve školství (změna vzdělávacích standardů, vývoj výukových technologií apod.). Studenty budou do značné míry rozhodovat o obsahu předmětu. Metoda práce je pomocí workshopů. Předmět bude těsně svázán se školskou praxí a přechodem do vlastní učitelské profese. Předmět bude nabízen i studentům dalších přírodovědných oborů.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Dotazníkové zjištění zájmových okruhů. 2. Workshopy na témata jako: 2.1 Kázeň žáků v přírodovědné výuce. 2.2 Nákup, ošetřování a inventarizace školních pomůcek. 2.3 Přírodovědný kabinet. 2.4 Terénní výuka. 2.5 Odborná přírodovědná učebna. 2.6 Bezpečnost práce v přírodovědné laboratoři. 2.7 Přírodovědné soutěže a olympiády. 2.8 Další vzdělávání přírodovědného učitele. 2.9 Zákonné normy pro přírodovědnou výuku. 2.10 Hodnocení a klasifikace v přírodovědné výuce. 2.11 Spolupráce s přírodovědnými a nepřírodovědnými učiteli ve sboru. 2.12 Syndrom vyhoření přírodovědného učitele.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught annually.
The course is taught: every week.
- Enrolment Statistics (Spring 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2006/Fy2MP_AKT