PdF:SZc014 Technologie vzdělávání - Course Information
SZc014 Technologie vzdělávání
Faculty of EducationSpring 2022
- Extent and Intensity
- 0/0/1. 4 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Department of Education – Faculty of Education
Supplier department: Department of Education – Faculty of Education - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je připravit studenta na proces plánování, realizace a reflexe výuky s využitím informačních, komunikačních a multimediálních technologií. Student je seznámen s různými druhy informačních a komunikačních technologií a s možnostmi jejich aplikace ve výuce ve vztahu k výukovým cílům. V rámci předmětu je využíváno principu učení peer-to-peer, tedy vzájemného učení a sdílení zkušeností.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student do své výuky funkčně začleňuje informační a komunikační technologie jako nástroje podporující proces učení žáků. Student diskutuje výhody a rizika využití konkrétních výukových technologií v předmětu své aprobace. Student aktivně vyhledává relevantní odborné zdroje vztahující se k využití informačních, komunikačních a multimediálních technologií ve výuce, využívá příklady dobré praxe.
- Syllabus (in Czech)
- - Bloomova taxonomie a informační, komunikační a multimediální technologie ve výuce - ICT ve výuce - Výukové aplikace a jejich systematické využití ve výuce - Interaktivní tabule a podpůrné elektronické materiály pro žáky - E-learning a elektronické testování žáků
- Teaching methods (in Czech)
- - vypracování písemných podkladů pro ostatní studenty s užitečnými informacemi týkajícími se využitých multimediálních technologií (1–2 strany A4) - prezentace realizované vyučovací hodiny a její reflexe (PowerPoint, maximálně v rozsahu 10 minut + seznam použité literatury) - diskuse nad prezentovaným tématem
- Assessment methods (in Czech)
- • Student zdokumentuje proces plánování, realizace a reflexe vyučovací hodiny, v níž byla k naplnění výukového cíle využita některá z multimediálních technologií. K plánování využije odbornou literaturu. • Svou zkušenost s takto realizovanou a reflektovanou výukou prezentuje v rámci kolokvia.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: 12 hodin.
- Enrolment Statistics (Spring 2022, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2022/SZc014