-
Vymezte podrobně období mladšího školního věku. S čím souvisí hranice tohoto období?
-
Jak se proměňuje v průběhu mladšího školního období vnímání a porozumění plynutí času dítěte?
-
Co vystihuje Eriksonův pojem psychosexuální moratorium?
-
Jaký je rozdíl mezi školní zralostí a školní připraveností?
-
Jaké jsou výjimky ze Školského zákona týkající se nástupu povinné školní docházky?
-
Pokud dítěte narozené v červnu při zápise v kalendářním roce, kdy dosáhne šesti let věku, má problémy s výslovností hlásek CSZ, ČŠŽ, R, jaké další aspekty byste zvažovali a hodnotili vzhledem k nástupu dítěte do školy? Co byste doporučili rodičům dítěte?
-
Co by mělo zvládat dítě připravené na vstup do školy v oblasti sluchové percepce?
-
Otázky k zamyšlení
Zkuste si odpovědět na následující otázky. Pokud si nebudete odpovědí jisti, zkuste si ji vyhledat a znovu přečíst v příslušné pasáži této kapitoly.