ESF:PHMAEU Marketing v EU - Informace o předmětu
PHMAEU Marketing v EU
Ekonomicko-správní fakultajaro 2002
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- PHMAEU/01: Po 7:40–9:15 S309
PHMAEU/02: Po 13:45–15:20 S309
PHMAEU/03: St 12:50–14:30 S309
PHMAEU/04: St 7:40–9:15 S309
PHMAEU/05: St 11:05–12:45 S309 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Obchodní podnikání (program ESF, M-EKM)
- Podnikové hospodářství (program ESF, M-EKM)
- Cíle předmětu
- Marketing v EU (PHMAEU) Základní cíl: seznámení se specifiky marketingu na mezinárodních trzích, zejména na jednotném trhu EU. Výuka navazuje na přednášky a cvičení především Marketing I - Základy marketingového řízení a Marketing II - Základy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Bude završením celé výuky marketingu v rámci studia obchodní podnikání (podnikové hospodářství). Na konkrétních příkladech firem budou studenti analyzovat specifika marketingové praxe v EU. Požadavky k zápočtu: zápočtový test a aktivní účast na seminářích.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2002, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2002/PHMAEU