PHMAEU Marketing v EU

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2002
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
PHMAEU/01: Po 7:40–9:15 S309
PHMAEU/02: Po 13:45–15:20 S309
PHMAEU/03: St 12:50–14:30 S309
PHMAEU/04: St 7:40–9:15 S309
PHMAEU/05: St 11:05–12:45 S309
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing v EU (PHMAEU) Základní cíl: seznámení se specifiky marketingu na mezinárodních trzích, zejména na jednotném trhu EU. Výuka navazuje na přednášky a cvičení především Marketing I - Základy marketingového řízení a Marketing II - Základy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Bude završením celé výuky marketingu v rámci studia obchodní podnikání (podnikové hospodářství). Na konkrétních příkladech firem budou studenti analyzovat specifika marketingové praxe v EU. Požadavky k zápočtu: zápočtový test a aktivní účast na seminářích.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2003, jaro 2004, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009.