C_KHPRVM Public relations a veřejné mínění

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2005
Rozsah
4/0. 4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Barbara Szláviková
Rozvrh
Ne 6. 3. 12:50–14:30 P103, Ne 15. 5. 17:10–18:45 P103
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět navazuje na přednášky z Marketingu a vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Přesto bude na přednáškách kladen důraz na vysvětlení vztahu mezi public relations, marketingem a marketingovou komunikací. Teoretické znalosti budou aplikovány na řešení případových studií. Forma zkoušky: písemná + seminární práce
Literatura
  • Dolezal, Michael. Public Relations a veřejné mínění. 1. vyd. Brno (pilotní verze)
  • NĚMEC, Petr. Public relations :praxe komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 167 s. ISBN 80-85943-20-4. info
  • SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8. info
  • BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace : public relations. Translated by Dana Janišová. Vyd. 1. Praha: Grada, 1994, 203 s. ISBN 8071691062. info
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: do 15.12.2005
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2002, jaro 2003, jaro 2004, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008.