ESF:C_KHPRVM Public relations a veř. mínění - Informace o předmětu
C_KHPRVM Public relations a veřejné mínění
Ekonomicko-správní fakultajaro 2005
- Rozsah
- 4/0. 4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Barbara Szláviková - Rozvrh
- Ne 6. 3. 12:50–14:30 P103, Ne 15. 5. 17:10–18:45 P103
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na přednášky z Marketingu a vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Přesto bude na přednáškách kladen důraz na vysvětlení vztahu mezi public relations, marketingem a marketingovou komunikací. Teoretické znalosti budou aplikovány na řešení případových studií. Forma zkoušky: písemná + seminární práce
- Literatura
- Dolezal, Michael. Public Relations a veřejné mínění. 1. vyd. Brno (pilotní verze)
- NĚMEC, Petr. Public relations :praxe komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 167 s. ISBN 80-85943-20-4. info
- SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8. info
- BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace : public relations. Translated by Dana Janišová. Vyd. 1. Praha: Grada, 1994, 203 s. ISBN 8071691062. info
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: do 15.12.2005
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2005, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2005/C_KHPRVM