CKF_JEK1 Negotiations with the client

Faculty of Economics and Administration
Spring 2024
Extent and Intensity
0/0/0. 6 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Petr Libich (lecturer)
Ing. Petr Valouch, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
Ing. Petr Valouch, Ph.D.
Department of Finance – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Iva Havlíčková
Supplier department: Department of Finance – Faculty of Economics and Administration
Prerequisites (in Czech)
(TYP_STUDIA(C)&&OBOR(FINCP))
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem kurzu je naučit účastníky vést jednaní s klientem v oblasti první schůzky finančního plánování. K tomuto celému jsou v průběhu kurzu využívány simulační případové studie, které jsou nahrávány a následně je rozebírán průběh jednání s důrazem na klady a zápory. Vše probíhá formou zpětné vazby od ostatních účastníků a lektorů.
Learning outcomes (in Czech)
Student: - umí posoudit důsledky nesprávného zajištění pro budoucí plnění finančních cílů a zajištění životní úrovně. - Umí klientovi vhodně představit přínos finančního plánování - Dokáže namotivovat ho pro další spolupráci. - Umí vhodným způsobem zjistit veškeré informace potřebné k následnému vytvoření finančního plánu - ovládá techniku otevřených otázek směřujících k většímu uvědomění si klienta v oblasti zajištění a plánování budoucích cílů.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Návrat herní simulace z Fin. gramotnosti - principy pro klienta 2. Poradenské principy v majetkovém pojištění 3. poradenské principy v pojištění motorových vozidel 4. Poradenské principy v pojištění odpovědnosti 5. Poradenské principy v životním pojištění 6. Přechody k finančnímu poradenství 1 (představení a vysvětlení obchodní řeči) 7. Přechody k finančnímu poradenství 1 (trénink) 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 1 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 2 9. Vedení obchodní schůzky-trénink účastníků ve dvojicích 10. Natáčení simulovaného obchodního rozhovoru 11. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 1 12. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 2 včetně výstupů a shrnutí
Literature
    required literature
  • Kolektiv autorů. Studijní texty Generali České pojišťovny Jednání s klientem – první schůzka, 2021
    recommended literature
  • Kolektiv autorů. Pracovní listy Generali České pojišťovny- jednání s klientem 2021
Teaching methods (in Czech)
- metodické video - skupinové práce - práce ve dvojicích - simulace obchodního rozhovoru - natáčení a rozbor - diskuse - trénink
Assessment methods (in Czech)
Celý kurz je zakončen zkouškou. Pro připuštění ke zkoušce je potřeba realizovat 3 obchodní případy (Analýza potřeb FP + poradenský návrh) z nichž jeden bude rozpracován do závěrečné práce, za jejíž prezentaci bude udělena výsledná známka. Zpracování závěrečné práce - Hodnotí se smysluplnost navrženého řešení obchodního případu + schopnost obhájení řešení před vyučujícím.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Study Materials
The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: tutorial 12 hodin.
The course is also listed under the following terms Spring 2021, Spring 2022, Spring 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/spring2024/CKF_JEK1