ESF:C_KHMAR Marketing - Informace o předmětu
C_KHMAR Marketing
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2003
- Rozsah
- 8/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Barbara Szláviková - Rozvrh
- So 4. 10. 8:30–11:50 P103, Ne 2. 11. 8:30–11:50 P103
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Tento předmět navazuje na získané znalosti v kurzech ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, nauky o podniku a managementu. Seznamuje s historickým vývojem marketingu, základními koncepcemi, hlavními principy a nástroji marketingového řízení. Detailněji je v kurzu probírána analýza příležitostí na trhu, marketingový výzkum, segmentace a tvorba marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka a globálnímu marketingu. Výše uvedená témata jsou základem pro pochopení významu a role marketingu při řízení podniku či jiných organizací.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: do 16.5.2004
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2003, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2003/C_KHMAR