FI:PV083 Grafický design II - Informace o předmětu
PV083 Grafický design II
Fakulta informatikyjaro 2010
- Rozsah
- 1/1. 2 kr. (plus ukončení). Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: k, z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Vítězslav Švalbach (přednášející)
Mgr. Lucie Wessely (přednášející) - Garance
- doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Kontaktní osoba: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach - Rozvrh
- Po 10:00–11:50 C416, Čt 10:00–11:50 C416
- Předpoklady
- PV078 Grafický design I &&SOUHLAS
Výuka oboru Grafický design předpokládá výtvarné cítění a respektování charakteru tohoto oboru včetně částečné manuální práce na zadáních. PV078 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 36 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na předmět Grafický design I a zabývá se tvorbou obrazové a písmové značky a grafického manuálu.
- Osnova
- Obrazová značka.
- Logotyp.
- Typografický logotyp.
- Spojení značky a logotypu.
- Konstrukce a kodifikace značky a logotypu.
- Grafický manuál.
- Literatura
- 18th International Biennale of Graphic Design : poster, corporate identity, information and advertising graphics : Uměleckoprůmyslové muzeum, Pražákův palác, Místodržitelský palác, 24.6.-27.9. 1998 (Souběž.) : 18. mezinárodní bienále grafického designu :. info
- 20th International Biennale of graphic design Brno 2002 : poster, corporate identity, information and advertising graphics : Brno capital of visual communication 2002 (Souběž.) : 20. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2002 : plakát, firemní, inf. info
- 22nd International Biennale of Graphic Design in Brno 2006 :poster/corporate identity/information and advertising graphics : 13.6.-15.10.2006. Brno: Moravská galerie v Brně, 2006, 220 s. ISBN 80-7027-150-7. info
- SVOBODA, Václav. Corporate identity : učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 67 s. ISBN 8073181061. info
- American corporate identity 2003. Edited by David E. Carter. New York: Harper Collins International, 2002, 320 s. ISBN 0060081252. info
- Corporate identity 4 :an international compilation of corporate identity programs : ein internationale auswahlvon identitätsonzepten: panorama international des concepts d'identité institutionnelle. New York: Graphis, 2001, 249 s. ISBN 1-888001-70-4. info
- The best in world trademarks :corporate identity : brand identity. Seoul .: Millim Publishing Company, 2000, 295 s. ISBN 89-951198-2-9. info
- The best in world trademarks :corporate identity : brand identity. Seoul: Millim Publishing Company, 2000, 295 s. ISBN 89-951198-1-0. info
- Výukové metody
- Práce ve studiu. Zadání, konzultace, samostatná práce (zpracování v grafických programech), odevzdání projektů. Grafické práce student průběžně konzultuje s vyučujícím a akceptuje připomínky. Výtvarné řešení prezentuje elektronicky.
- Metody hodnocení
- Zkouška získaná na základě elektronické prezentace a po uložení na doporučené médium.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- VV039 Výtvarný plenér
PV067||PV083||PV085||VV034&&souhlas
- VV039 Výtvarný plenér
- Statistika zápisu (jaro 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/jaro2010/PV083