FI:PV266 Vývoj digitálních her II - Informace o předmětu
PV266 Vývoj digitálních her II
Fakulta informatikyjaro 2018
- Rozsah
- 0/1/2. 3 kr. (plus ukončení). Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Milan Doležal (přednášející)
RNDr. Zuzana Ferková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Dodavatelské pracoviště: Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky - Rozvrh
- Út 10:00–10:50 B311
- Předpoklady
- PV255 Vývoj digitálních her I
Znalosti z oblasti vývoje digitálních her (v rozsahu předmětu PV255 Game Development I). - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 75 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/75, pouze zareg.: 0/75, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/75 - Mateřské obory/plány
- Počítačová grafika a zpracování obrazu (program FI, B-IN)
- Počítačová grafika (program FI, N-IN)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
porozumět a vysvětlit proces vývoje digitálních her;
navrhnout a vytvořit vlastní digitální hry; - Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- efektivně pracovat v malém týmu
- zapojit se do všech fází procesu vývoje digitální hry (plánování, návrh, tvorba grafických podkladů, programování, testování, vydání)
- navrhout a realizovat vlastní digitálního hru - Osnova
- předprodukční fáze - design dokument, hratelný prototyp
- první prezentace projektu
- produkční fáze - návrh a implementace herní logiky, tvorba audio-vizuálních elementů hry
- druhá prezentace projektu
- post-produkční fáze - testování, ladění, zveřejnění
- závěrečná prezentace
- Literatura
- doporučená literatura
- D'AOUST, Kyle. Unity Game Development Scripting. 2014. ISBN 978-1-78355-363-1. URL info
- Unity Shaders and effects cookbookdiscover how to make your Unity projects look stunning with Shaders and screen effects. Edited by Kenneth Lammers. Birmingham [England]: Packt Pub., 2013, iii, 253 p. ISBN 9781849695091. info
- Výukové metody
- týmová práce na semestrálním projektu, konzultace na seminářích, mentoring od zkušenných herních vývojářů.
- Metody hodnocení
- Hodnocení je založeno na práci na týmovém, semestrálním projektu. Studenti budou projekt prezentovat dvakrát během semestru a potřetí ve zkouškovém období.
- Informace učitele
- http://www.fi.muni.cz/~xchmeli1/PV266/
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/jaro2018/PV266