bk009 Základy ekonomie, managementu a marketingu

Fakulta sportovních studií
jaro 2008
Rozsah
16/0. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Gabriela Stará, Ph.D. (přednášející)
Olga Korvasová (pomocník)
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (pomocník)
Garance
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
bk009/mcr_eko_p: Čt 14. 2. 15:30–17:30 U5, Pá 29. 2. 18:00–20:00 U5, Pá 21. 3. 17:30–19:30 U5, Pá 28. 3. 16:10–18:10 U5, Pá 9. 5. 17:00–19:00 U5
bk009/rvs_eko_p: Čt 14. 2. 15:30–17:30 U5, Pá 29. 2. 18:00–20:00 U5, Pá 21. 3. 17:30–19:30 U5, Pá 28. 3. 16:10–18:10 U5, Pá 9. 5. 17:00–19:00 U5
bk009/sb1_eko_p: Čt 14. 2. 15:30–17:30 U5, Pá 29. 2. 18:00–20:00 U5, Pá 21. 3. 17:30–19:30 U5, Pá 28. 3. 16:10–18:10 U5, Pá 9. 5. 17:00–19:00 U5
bk009/sb2_eko_p: Čt 14. 2. 15:30–17:30 U5, Pá 29. 2. 18:00–20:00 U5, Pá 21. 3. 17:30–19:30 U5, Pá 28. 3. 16:10–18:10 U5, Pá 9. 5. 17:00–19:00 U5
bk009/t_eko_p: Čt 14. 2. 15:30–17:30 U5, Pá 29. 2. 18:00–20:00 U5, Pá 21. 3. 17:30–19:30 U5, Pá 28. 3. 16:10–18:10 U5, Pá 9. 5. 17:00–19:00 U5
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět si klade za cíl seznámit studenty se základní ekonomickou problematikou, řeší základní základní problémy mikroekonomie a makroekonomie, z oblasti marketingu je rozebírán marketingový mix, z obasti managementu osobnost manažera, manažerské role, manažerské funkce.
Osnova
  • Úvod do ekonomie Mikroekonomie Makroekonomie Marketingový mix Manažer Manažerské role Manažerské funkce
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2006, jaro 2009.