FSpS:bk009 Základy ekonomie, managementu - Informace o předmětu
bk009 Základy ekonomie, managementu a marketingu
Fakulta sportovních studiíjaro 2009
- Rozsah
- 16/0. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Olga Korvasová (pomocník)
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- bk009/man_eko_p: Pá 27. 2. 14:00–16:00 K205, Pá 13. 3. 18:00–20:00 U5, Pá 27. 3. 13:00–15:00 K205, Pá 17. 4. 18:00–20:00 K205, Pá 15. 5. 16:00–18:00 K205, O. Racek
bk009/mcr_eko_p: Pá 27. 2. 14:00–16:00 K205, Pá 13. 3. 18:00–20:00 U5, Pá 27. 3. 13:00–15:00 K205, Pá 17. 4. 18:00–20:00 K205, Pá 15. 5. 16:00–18:00 K205, O. Racek
bk009/rvs_eko_p: Pá 27. 2. 14:00–16:00 K205, Pá 13. 3. 18:00–20:00 U5, Pá 27. 3. 13:00–15:00 K205, Pá 17. 4. 18:00–20:00 K205, Pá 15. 5. 16:00–18:00 K205, O. Racek
bk009/sb1_eko_p: Pá 27. 2. 14:00–16:00 K205, Pá 13. 3. 18:00–20:00 U5, Pá 27. 3. 13:00–15:00 K205, Pá 17. 4. 18:00–20:00 K205, Pá 15. 5. 16:00–18:00 K205, O. Racek
bk009/sb2_eko_p: Pá 27. 2. 14:00–16:00 K205, Pá 13. 3. 18:00–20:00 U5, Pá 27. 3. 13:00–15:00 K205, Pá 17. 4. 18:00–20:00 K205, Pá 15. 5. 16:00–18:00 K205, O. Racek
bk009/t_eko_p: Pá 27. 2. 14:00–16:00 K205, Pá 13. 3. 18:00–20:00 U5, Pá 27. 3. 13:00–15:00 K205, Pá 17. 4. 18:00–20:00 K205, Pá 15. 5. 16:00–18:00 K205, O. Racek - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, B-TV)
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV)
- Cíle předmětu
- Předmět uvádí do problematiky ekonomie - její historie, mikroekonomie a makroekonomie, dále o základy marketingu a managementu
- Osnova
- 1. historie ekonomického myšlení 2. základy ekonomie - nabídka, poptávka, cena, tržní mechanismus, rovnováha spotřebitele, konkurence, dokonalá konkurence, nedokonalá konkurence, nezaměstnanost, inflace, HDP. 3. úvod do marketingu - marketingový mix. 4. základy managementu, plánování, organizování, rozhodování
- Literatura
- Fuchs, Kamil - Tuleja, Pavel. Základy ekonomie
- Vysekalová, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
- Veber, Jaromír. Management : základy, prosperita, globalizace. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2000. 700 s. Bibliografie: s. 695. - Věcný rejstřík. - Anglické manažerské výrazy. ISBN 80-7261-029-5
- Reklama :jak dělat reklamu. Edited by Jitka Vysekalová - Jiří Mikeš. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 182 s. ISBN 9788024720012
- Bělohlávek, František - Košťan, Pavol - Šuleř, Oldřich. Management [Rubico, 2001]. 1. vyd. Olomouc : Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8
- Marketing :pro střední školy a vyšší odborné školy. Edited by Jitka Vysekalová. 1. vyd. Praha : Fortuna, 2006. 247 s. ISBN 8071689793
- Metody hodnocení
- Úspěšné složení závěrečné písemné zkoušky.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2009/bk009