T138 Základy marketingu a ekonomie

Fakulta sportovních studií
podzim 2002
Rozsah
1/0. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
T138/10: Út 7:30–9:00 učebna 2 Vinařská, Š. Dvořáková, A. Sekot
T138/9: Út 7:30–9:00 učebna 2 Vinařská, Š. Dvořáková, A. Sekot
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Výuka tohoto předmětu má poskytnout možnost studentům získat základní znalosti ekonomických pojmů a pomoci jim v orientaci v elementárních pojmech marketingu.
Osnova
  • Marketing: - Základní pojmy markrtingu - Výrobková politika - Cenová politika - Distribuční politika - Komunikační politika

  • Ekonomie: - Základní makroekonomické pojmy - Základy managementu - Základní mikroekonomické pojmy - Daňová soustava - Základy podnikové ekonomiky

Literatura
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
  • SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
  • SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006.