T138 Základy marketingu a ekonomie

Fakulta sportovních studií
podzim 2004
Rozsah
1/0. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
T138/1: Út 15:00–15:45 K113, Š. Dvořáková
T138/2: Út 15:50–16:35 K113, Š. Dvořáková
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Výuka tohoto předmětu má poskytnout možnost studentům získat základní znalosti ekonomických pojmů a pomoci jim v orientaci v elementárních pojmech ekonomie a marketingu.
Osnova
  • Marketing: - Základní pojmy markrtingu - Výrobková politika - Cenová politika - Distribuční politika - Komunikační politika

  • Ekonomie: - Základní makroekonomické pojmy - Základy managementu - Základní mikroekonomické pojmy - Daňová soustava - Základy podnikové ekonomiky

Literatura
  • DAŇHELOVÁ, Šárka. Vybrané kapitoly z ekonomiky. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-032-8. info
  • SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
  • SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
Metody hodnocení
Zkouška z předmětu: Ústní forma zkoušky, posluchači budou odpovídat na 2 okruhy otázek (část ekonomie a marketing)
Informace učitele
http://www.fsps.muni.cz/~danhelova
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2002, podzim 2005, podzim 2006.