FSpS:T690 Seminář k základům marketingu - Informace o předmětu
T690 Seminář k základům marketingu a ekonomie
Fakulta sportovních studiípodzim 2004
- Rozsah
- 0/8. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Josef Pavlík, CSc. (přednášející) - Garance
- Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Tělesná výchova a sport (program FSpS, B-TV)
- Cíle předmětu
- Seminář k předmětu Základy marketingu a ekonomie má sloužit především k praktickému procvičení teoretických znalostí, které studenti získají na přednáškách tohoto předmětu.
- Osnova
- Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - Sponzoring - Komunikační politika - Reklama
- Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Základy podnikové ekonomiky - živnostenské podnikání
- Literatura
- Metody hodnocení
- Individuální práce studentů: Téma bude upřesněno
Požadavky na zápočet: Splnění individuální práce studentů pro obě části předmětu Účast na seminářích - 70% - Informace učitele
- http://www.fsps.muni.cz/~danhelova
- Statistika zápisu (podzim 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2004/T690