bk522 Marketing

Fakulta sportovních studií
podzim 2008
Rozsah
16/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D. (přednášející)
Ing. Gabriela Stará, Ph.D. (přednášející)
Olga Korvasová (pomocník)
Garance
Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
bk522/mcr_mar_p: Pá 19. 9. 10:05–12:05 U212, Pá 26. 9. 18:00–20:00 učebna Vinařská, Pá 31. 10. 18:00–20:00 U217, Pá 21. 11. 17:00–19:00 U217, Pá 28. 11. 13:20–15:20 U227
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět Marketing obsahuje základní kurz marketingu, kde se studenti seznámí s pojmy z marketingu a dalšími elementárními ekonomickými pojmy. ekonomické pojmy: trh, nabídka, poptávka, ekonomika, HNP, HDP, nezaměstnanost, inflace, atp. marketing, marketingový mix: produkt, cena, distribuce, komunikace. marketingový výzkum
Osnova
  • - základní ekonomické pojmy (trh, nabídka, poptávka, ekonomika, HNP, HDP, nezaměstnanost, inflace) - základní pojmy z marketingu (produkt, cena distribuce, komunikace, marketingový výzkum
Literatura
  • KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 8024705133. info
  • SEKOT, Aleš a Michal CHARVÁT. Základy marketingu. Vyd. 1. Brno: Paido, 2002, 55 s. ISBN 8073150190. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka, Pavel STRNAD a Jaruše VYDROVÁ. Základy marketingu pro střední odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1997, 164 s. ISBN 8071684198. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka. Slovník základních pojmů z marketingu a managementu. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1997, 47 s. ISBN 8071685046. info
  • KOTLER, Philip. Marketing od A do Z :osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Translated by Hana Škapová. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1. info
Metody hodnocení
Písemný test
Další komentáře
Studijní materiály

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2008/bk522