PrF:MV711Zk Úvod do marketingu - Informace o předmětu
MV711Zk Úvod do marketingu
Právnická fakultapodzim 2001
- Rozsah
- 1/1. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta - Předpoklady
- NOW( MV711Z Úvod do marketingu ) && NOW_LIMIT( MV711Z Úvod do marketingu )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení. Kurs klade důraz i na zvládnutí praktických marketingových postupů.
- Osnova
- Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- Metody hodnocení
- Požadavky k zápočtu: docházka, test, seminární práce.Forma zkoušky: písemný test.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2001, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2001/MV711Zk