MV711Zk Úvod do marketingu

Právnická fakulta
podzim 2005
Rozsah
1/0. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
Garance
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Martina Crhová
Rozvrh
Po 19. 9. až So 17. 12. každý sudý čtvrtek 18:15–19:45 038
Předpoklady
NOW_LIMIT( MV711Z Marketing-sem. ) || MV711Z Marketing-sem.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
  • Právo (program PrF, M-PPV) (2)
Cíle předmětu
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení. Kurs klade důraz i na zvládnutí praktických marketingových postupů.
Osnova
  • Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
Literatura
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
Metody hodnocení
Požadavky udělení zápočtu: docházka, test, seminární práce. Zkouška probíhá formou písemného testu.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1999, podzim 2000, podzim 2001, podzim 2002, podzim 2003, podzim 2004.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2005/MV711Zk