PrF:MV513K Reklama a právo - Informace o předmětu
MV513K Právní problémy reklamy
Právnická fakultapodzim 2007
- Rozsah
- 2/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (cvičící)
- Garance
- prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Eva Vinklárková - Rozvrh
- Po 24. 9. až Pá 21. 12. Čt 15:05–16:35 030
- Předpoklady
- ! MV513Zk Reklama a právo
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Právo (program PrF, M-PPV) (2)
- Cíle předmětu
- Právní normy regulující reklamu v České republice. Rozbor konkrétních příkladů z reklamní a právní praxe.
- Osnova
- Regulace reklamy v normách soukromého práva. Regulace reklamy v normách veřejného práva. Regulace reklamy mimoprávními prostředky.
- Literatura
- Články v odborných časopisech
- Náhradní obsah: Eliáš, K., Bejček, J., Hajn, P., Ježek, J. a kol.: Kurs obchodního práva, Obecná část, Soutěžní právo, 5. vydání, C.H. Beck, 2007, partie o nekalé soutěži
- Články v odborných časopisech - upřesnění bude provedeno v průběhu seminární výuky.
- Hajn, P. Právo proti nekalé soutěži v Evropské unii a České republice, In Hurdík, Fiala, Selucká (Eds.) Evropský kontext vývoje českého práva po roce 2004, Masarykova univerzita, Brno 2006
- WINTER, Filip. Reklama a právo. 1. vyd. Praha: Orac, 2001, 143 s. ISBN 80-86199-31-2. info
- HAJN, Petr. Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2000, 329 s. ISBN 8021022825. info
- Metody hodnocení
- Výuka seminární - řešení praktických situací. Předmět ukončený kolokviem.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2007/MV513K