PrF:MV711K Úvod do marketingu - Informace o předmětu
MV711K Úvod do marketingu
Právnická fakultapodzim 2009
- Rozsah
- 1/1. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Gabriela Medková - Rozvrh
- každou lichou středu 18:15–19:45 030
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MV711K/02: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé sudé úterý 16:40–18:10 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/03: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé liché úterý 18:15–19:45 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/04: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé sudé úterý 18:15–19:45 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Blažek, E. Tomášková - Předpoklady
- ! MV711Zk Úvod do marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 100 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/100, pouze zareg.: 0/100
Jiné omezení: Seminární výuka s maximálním počtem 25 studentů - Mateřské obory/plány
- Právo (program PrF, M-PPV) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení organizace. Student by měl být po absolvování předmětu schopný: porozumět marketingovým principům a metodám, aplikovat výzkum trhu, sestavit SWOT analýzu a jiné druhy analýz a aplikovat znalosti při zřizování advokátní kanceláře.
- Osnova
- Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- Výukové metody
- Přednášky a praktické semináře zaměřené na aplikaci znalostí získaných na přednáškách.
- Metody hodnocení
- Podmínkou pro udělení kolokvia je 100 % docházka a zpracování a obhájení případové studie. Téma případové studie je aktuální a prakticky orientované.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá interaktivní metodou s důrazem na individuální plnění zadaných úkolů.
- Statistika zápisu (podzim 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2009/MV711K