BVMA061c Marketing - cvičení

Lékařská fakulta
jaro 2009
Rozsah
0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing Petr Procházka, CSc. (přednášející), MVDr. Halina Matějová (zástupce)
Garance
prof. MUDr. Bc. Zuzana Derflerová Brázdová, DrSc.
Ústav preventivního lékařství – Teoretická pracoviště – Lékařská fakulta
Kontaktní osoba: Zdeňka Jochová
Předpoklady
BVEO0422p Ekonomika II - přednáška
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je rozvinout znalosti studentů v oblasti marketingu s hlavním důrazem na marketing uplatňovaný v potravinářství a zemích Evropské unie. Absolvováním předmětu student získá znalosti o aplikaci marketingových metod v potravinářství a osvojí si praktické postupy pro řešení konkrétních problémů.
Osnova
  • Vypracování seminární práce a její prezentace na téma sociálního marketingu.
Literatura
  • KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing : influencing behaviors for good. 3rd ed. Los Angeles: Sage publication, 2008, xii, 444. ISBN 9781412956475. info
  • KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Edited by Tomáš Juppa, Translated by Štěpánka Collins - Viktor Faktor. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 9788024713595. info
  • KOTLER, Philip, Ned ROBERTO a Nancy LEE. Social marketing : improving the quality of life. 2nd ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2002, xvi, 438. ISBN 0761924345. info
  • Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
Metody hodnocení
cvičení, samostatná práce, zápočet
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2008, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.