LF:BVMA061c Marketing - cv. - Informace o předmětu
BVMA061c Marketing - cvičení
Lékařská fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/1/0. 15. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D. (cvičící), MVDr. Halina Matějová (zástupce)
- Garance
- doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: MVDr. Halina Matějová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- Út 19. 2. 7:00–9:30 A21/112, Út 26. 2. 7:00–9:30 A21/112, Út 5. 3. 7:00–9:30 A21/112, Út 12. 3. 7:00–9:30 A21/112, Út 19. 3. 7:00–9:30 A21/112, Út 26. 3. 7:00–9:30 A21/112, Út 2. 4. 7:00–9:30 A21/112, Út 9. 4. 7:00–9:30 A21/112, Út 16. 4. 7:00–9:30 A21/112, Út 23. 4. 7:00–9:30 A21/112
- Předpoklady
- BVEO0422p Ekonomika II - přednáška
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Nutriční terapeut (program LF, B-SZ)
- Výživa člověka (program LF, B-SZ)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je rozvinout znalosti studentů v oblasti marketingu s hlavním důrazem na marketing uplatňovaný v potravinářství a zemích Evropské unie. Absolvováním předmětu student získá znalosti o aplikaci marketingových metod v potravinářství a osvojí si praktické postupy pro řešení konkrétních problémů.
- Výstupy z učení
- Po absolvování předmětu Marketing bude schopen student:
- samostatně zpracovat marketingový projekt zaměřený na marketingový popř. komunikační plán
- aplikovat teoretické poznatky z marketingu do praxe. - Osnova
- Vypracování seminární práce a její prezentace na téma sociálního marketingu.
- Literatura
- KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing : influencing behaviors for good. 3rd ed. Los Angeles: Sage publication, 2008, xii, 444. ISBN 9781412956475. info
- KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Edited by Tomáš Juppa, Translated by Štěpánka Collins - Viktor Faktor. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 9788024713595. info
- KOTLER, Philip, Ned ROBERTO a Nancy LEE. Social marketing : improving the quality of life. 2nd ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2002, xvi, 438. ISBN 0761924345. info
- Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
- Výukové metody
- seminární práce a její prezentace
- Metody hodnocení
- zápočet
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/med/jaro2019/BVMA061c