LF:MOPX0821 Praxe pedagogická - Informace o předmětu
MOPX0821 Praxe pedagogická I
Lékařská fakultajaro 2019
- Rozsah
- 60. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Petr Novák, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Jan Válek, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Leona Mužíková, Ph.D. (pomocník) - Garance
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta - Rozvrh
- Po 9:00–9:50 učebna 6
- Předpoklady
- MPMP071 && MPOG071
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Optometrie (program LF, N-SZ) (2)
- Zdravotní vědy (program LF, N-SZ, směr Pedagogická specializace optometrie)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:- vyjadřovat rozhodnutí o situacích, vztahujících se ke sledované disciplíně na základě nabytých znalostí odvodit i neznámé skutečnosti.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
- vyjadřovat rozhodnutí o situacích, vztahujících se ke sledované disciplíně
- na základě nabytých znalostí odvodit i neznámé skutečnosti. - Osnova
- Posluchači se během pedagogické praxe seznamují s různými typy škol > (od základních po různé střední a vyšší střední školy), provádí > hospitace (pozorování), rozbory, hodnocení vyučovacích hodin a > asistentské práce.
- Literatura
- CANGELOSI, James S. Strategie řízení třídy :jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. 1. vyd. Praha: Portál, 1994, 289 s. ISBN 80-7178-014-6. info
- Výukové metody
- praktická příprava formou náslechu na základní škole nebo jiné instituci s důrazem na rozvoj kompetencí budoucího pedagoga
- Metody hodnocení
- odevzdání náslechového deníku = pedagogického deníku studenta vytvořeného v průběhu praxe, zápočet
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/med/jaro2019/MOPX0821