PdF:ONLINE_A Angličtina online - Informace o předmětu
ONLINE_A Angličtina Online
Pedagogická fakultapodzim 2024
- Rozsah
- online. 2 kr. Ukončení: k.
Vyučováno asynchronně - Vyučující
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tereza Brzá (cvičící)
PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (cvičící)
Mgr. Barbora Kašpárková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Eva Minaříková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marek Mynařík (cvičící)
Mgr. Martin Němec, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Filip Pultar (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící)
Mgr. Rowan Samoilov (cvičící)
PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Žaneta Voldánová (cvičící)
Mgr. Zuzana Hammerová (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Tomáš Ježek (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Bc. Karel Pokorný, DiS. (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Karolína Mistríková (cvičící)
Melike Dagcan (pomocník)
Bc. Karolína Valčíková (pomocník)
Bc. Pavel David Cvrk (pomocník)
Joseph Scarangella (pomocník)
Bc. Simona Smolová (pomocník)
Bc. Silvie Smolová (pomocník)
Bc. Adéla Nenadalová (pomocník)
Bc. David Burda (pomocník)
Harshita Mehta (pomocník)
Bc. Jitka Jakešová (pomocník)
Bc. Andrea Hladká (pomocník)
Bc. Jan Petržálek (pomocník)
Cigdem Guldu, MA (pomocník) - Garance
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ONLINE_A/A1spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Homolka
ONLINE_A/A2written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/A3written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/A4written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/A5written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Š. Dohnalová
ONLINE_A/B1spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/B2spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/B3written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Headlandová Kalischová
ONLINE_A/B4written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Ž. Voldánová
ONLINE_A/B5written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Ž. Voldánová
ONLINE_A/B6written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Mynařík
ONLINE_A/B7written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Mistríková
ONLINE_A/B8written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Mistríková
ONLINE_A/B9written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Š. Dohnalová
ONLINE_A/B10written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Š. Dohnalová
ONLINE_A/BC1spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/BC2spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Pultar
ONLINE_A/BC3written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/BC4written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/BC5written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Sojková Šamalová
ONLINE_A/BC6written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Sojková Šamalová
ONLINE_A/BC7written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Sojková Šamalová
ONLINE_A/BC8written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Sojková Šamalová
ONLINE_A/BC9written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Samoilov
ONLINE_A/BC10written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Samoilov
ONLINE_A/BC11written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková
ONLINE_A/BC12written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková
ONLINE_A/C1spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Pultar
ONLINE_A/C2written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Randall
ONLINE_A/BC13spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková
ONLINE_A/B11spoken: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková
ONLINE_A/B12written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková
ONLINE_A/B13written: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková - Předpoklady
- Předpoklady jsou jenom zájem o předmět a rychlé připojení k internetu. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak velmi pokročilé studenty/ky (ne však pro rodilé mluvčí).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Kurz pokrývá formou cvičných testů učivo od základní gramatiky přes cvičení na rozšiřování slovní zásoby, poslechová cvičení, čtení autentických textů až po práci v diskusních fórech. Na výběr je z diskusních fór psaných, i mluvených (formou diskusí v Zoomu nebo MS Teams). Úrovně fór sahají od A1 po C1/C2. Studenti spolu s moderátory rozhodují o obsahu fór a tématech k diskusi. Tato fóra jsou povinná. Dále si studenti mohou vybírat z následujících aktivit dle svého zájmu: překládání nebo transkripce titulků videí dle vlastního výběru na Amara.org, tvorba nových cvičení různého typu, tvorba vzdělávacích kvízů (Kahoot), Ted Talks, Khan Academy - zde si studenti mohou vybírat témata dle svého zájmu, aktivity v Minecraft, zážitkové (mluvené) simulační hry, Book Club, psaní delších textů (Twine), videa z EnglishCentral.com, diskuse k webinářům o efektivním učení se cizím jazykům. Kurz se snažíme neustále rozšiřovat o nová cvičení i aktivity tak, aby si studenti všech úrovní mohli vybrat v kurzu pro ně zajímavý obsah.
- Výstupy z učení
- Studenti budou po absolvování předmětu schopni:
- adekvátně reagovat v diskusním fóru na příspěvek moderátora/jiného studenta;
- opravit svůj příspěvek po jazykové stránce na základě zpětné vazby moderátora;
- napsat krátký text v anglickém jazyce o minimálně 50 slovech;
- v případě zájmu o tuto aktivitu budou schopni vytvořit nové cvičení na procvičování angličtiny pro ostatní studenty;
- v případě zájmu se budou schopni účastnit online diskuse v reálném čase; - Osnova
- Studenti pracují samostatně v různých výukových aktivitách během semestru. V diskusních fórech předmětu pak mají prostor k diskusi s ostatními studenty z různých fakult a studijních oborů, i se studenty různých generací. Odkaz k celé osnově viz níže.
- Literatura
- DEPRAETERE, Ilse a Chad LANGFORD. Advanced English grammar : a linguistic approach. Second edition. London: Bloomsbury Academic, 2020, x, 373. ISBN 9781350069893. info
- VINCE, Michael. Language practice for advanced : english grammar and vocabulary : with key. 4th edition. London: Macmillan, 2014, viii, 344. ISBN 9780230463813. info
- PATERSON, Ken a Roberta WEDGE. Oxford grammar for EAP : English grammar and practice for academic purposes : with answers. First published. Oxford: Oxford University Press, 2013, 223 stran. ISBN 9780194329996. info
- Výukové metody
- e-learning, odpovědníky, práce v diskusních fórech, tvorba nových cvičení, poslechová cvičení, četba, videa, diskuse v Zoomu nebo MS Teams, CLIL, Book Club, Minecraft, Kahoot, Khan Academy, webináře a další
- Metody hodnocení
- Veškerá výuka probíhá online. K absolvování předmětu je zapotřebí do tří týdnů od začátku semestru vyplnit cvičení "Umím se orientovat v předmětu", přihlásit se do seminární skupiny a během semestru pak získat 1000 bodů v různých aktivitách (stanoveny jsou v průběhu semestru tři závazné termíny). Alespoň 65 bodů musí být získáno ze seminárních skupin (ve stejných třech termínech). Na konci semestru je pak třeba vyplnit a Závěrečný dotazník. Po úspěšném dokončení kurzu Vám budou uděleny 2 ECTS kredity. Každý ECTS kredit představuje 25 až 30 hodin práce. Jelikož tento kurz probíhá plně online, znamená to, že jak denní, tak kombinovaní studující by měli v kurzu pracovat 50–60 hodin (včetně samostudia).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://is.muni.cz/auth/ucitel/io/seznam?predmet=1578841;qurl=%2Fel%2Fped%2Fpodzim2024%2FONLINE_A%2Findex.qwarp
Students are requested to secure a good internet connection in order to participate in the course. Students must attend meetings with both the sound and camera on if they want to take part in the speaking activities in Online A. Nevstupujte do kurzu jinak než přes titulní stranu, protože jinak se sice dostanete k odpovědníkům, ale nedostanete se k osnově, kde je řada dalších materiálů a hlavně pokynů. Since it is a subject run entirely online, students on study stays abroad can take it without any further restrictions or requirements. In the course, AI is permitted for learning but not for cheating. Using AI to brainstorm ideas, perform basic proofreading, and make suggestions for improvement is acceptable. It is unacceptable to have a text generated, translated or reformulated. Remember to acknowledge all innovative ideas that are not yours. For generated ideas, use in-text citations. At the end of each assignment, state how you worked/did not work with AI. When in doubt, consult your teacher. - Studijní opora
- https://is.muni.cz/auth/ucitel/io/seznam?predmet=1578841;qurl=%2Fel%2Fped%2Fpodzim2024%2FONLINE_A%2Findex_en.qwarp
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každý semestr.
kurz probíhá online.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2024/ONLINE_A