PdF:A2BP_PJ2B Praktický jazyk 2B - Informace o předmětu
A2BP_PJ2B Praktický jazyk 2B
Pedagogická fakultajaro 2007
- Rozsah
- 0/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Jaroslav Suchý (cvičící)
- Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petra Hoydenová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina (program PdF, B-ZS)
- Cíle předmětu
- This course will primarily be based upon discussion. Through practice, students will become more comfortable and more proficient using more complicated structures. They will also develop a more sophisticated sense of the subtleties of English, (collocations, connotations, register, etc).
- Osnova
- We will finish Inside Out Advanced. There will also be a writing assignment as well as an oral presentation in the form of a debate. Specific information concerning these two areas can be found on the course web page on IS. There will also be an e-learning aspect of the course which students will be required to do. This information is also listed on IS.
- Literatura
- JONES, Ceri, Tania BASTOW a Jon HIRD. Inside out. 1st ed. Oxford: Macmillan, 2001, 159 s. ISBN 0-333-91740-5. info
- Metody hodnocení
- Essay: 10% Exam 1: 20% Debate: 30% Exam 2: 30% Participation: 10% 65% is required to pass. I expect everyone to participate positively in class, both in small group discussions and those with the entire class. I will take off points if students never speak, or wait only to be called upon. In connection with this, I also expect students to attend class. If attendence should become a problem, that will also affect participation points.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2007/A2BP_PJ2B