PdF:MSCJ_BP Bakalářská práce - Informace o předmětu
MSCJ_BP Bakalářská práce
Pedagogická fakultajaro 2010
- Rozsah
- Odevzdání bakalářské práce. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. PhDr. Eva Minářová, CSc. (cvičící)
Mgr. Hana Borovská, Ph.D. (cvičící)
PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Ivana Kolářová, CSc. (cvičící)
PaedDr. Ivo Martinec, CSc. (cvičící)
doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc. (cvičící)
doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Eva Minářová, CSc.
Katedra českého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Nataša Vrbová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro mateřské školy (program PdF, B-PMP) (2)
- Cíle předmětu
- Na základě individuální konzultace s vedoucím diplomové práce si student zvolí vhodné téma, které se týká vyučování českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Dokáže se dobře orientovat v odborné literatuře vztahující se k vybranému tématu a umí používat metody vyplývají z kvalitativnímu nebo kvantitativnímu výzkumu např.: obsahovou analýzu textu, písemný test, strukturovaný i nestrukturovaný rozhovor, ... Výsledky výzkumu dokáže správně interpretovat.
- Osnova
- 1. Konzultace plánu výzkumu pro bakalářskou práci. 2. Průběžná prezentace výsledků výzkumu. 3. Příprava textu bakalářské práce, stylizace. 4. Konzultace výsledků výzkumu.
- Literatura
- STRAUSS, Anselm a Juliet CORBINOVÁ. Základy kvalitativního výzkumu : postupy a techniky metody zakotvené teorie. Vyd. 1. Boskovice: Albert, 1999, 196 s. ISBN 80-85834-60-X. info
- MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, 78 s. 188. ISBN 80-7315-078-6. info
- KUBÁTOVÁ, Helena a Dušan ŠIMEK. Od abstraktu do závěrečné práce : jak napsat diplomovou práci ve společenskovědních a humanitních oborech : praktická příručka. 4., přeprac. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007, 90 s. ISBN 9788024415895. info
- ECO, Umberto a Ivan SEIDL. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997, 271 s. ISBN 80-7198-173-7. info
- Výukové metody
- Student se dobře orientuje odborné literatuře vztahující se k vybranému tématu. Používá metody vyplývají z kvalitativnímu nebo kvantitativnímu výzkumu např.: obsahovou analýzu textu, písemný test, strukturovaný i nestrukturovaný rozhovor, ... Výsledky výzkumu dokáže správně interpretovat.
- Metody hodnocení
- Forma výuky: seminář - individuální konzultace. Student získává zápočet na základě dobré orientace v odborné literatuře vztahující se k vybranému tématu. Uplatňuje metody vyplývají z kvalitativního nebo kvantitativního výzkumu např.: obsahovou analýzu textu, písemný test, strukturovaný i nestrukturovaný rozhovor, ... Výsledky výzkumu dokáže správně interpretovat.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: Odevzdání bakalářské práce
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2010/MSCJ_BP