PdF:SC4BK_CJAJ Aj pro soc pedagogy - Informace o předmětu
SC4BK_CJAJ Angličtina pro sociální pedagogy
Pedagogická fakultajaro 2012
- Rozsah
- 0/0/1.2. 14. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Radka Mlýnková (přednášející)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (pomocník)
Mgr. Veronika Vávrová (přednášející)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- Mgr. Radka Mlýnková
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SC4BK_CJAJ/OS01: So 18. 2. 16:40–19:40 učebna 35, Pá 16. 3. 8:40–11:30 učebna 35, Pá 13. 4. 8:40–11:30 učebna 35, Pá 11. 5. 10:10–11:30 učebna 35, R. Mlýnková
SC4BK_CJAJ/OS02: So 18. 2. 16:40–19:40 učebna 21, Pá 16. 3. 8:40–11:30 učebna 21, Pá 13. 4. 8:40–11:30 učebna 21, Pá 11. 5. 10:10–11:30 učebna 21, J. Vacek - Předpoklady
- CJV_AJA2k Vstupní test A2 - AJ || CJV_AJA2 Vstupní test A2 - AJ
The English course for intermediate students who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc., who can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Předmět si zapíší pouze studenti, kteří úspěšně absolvovali vstupní test na úrovni A2 (ERR). Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště. - Mateřské obory/plány
- Sociální pedagogika a volný čas (program PdF, B-PD)
- Sociální pedagogika (program PdF, B-PD)
- Cíle předmětu
- V povinně-volitelném předmětu Angličtina pro sociální pedagogy si student upevní dosažené jazykové znalosti ze středni školy (předpokládá se složená maturitní zkouška z angličtiny) a seznámí se s vybranými akademickými dovednostmi v AJ (ústní prezentace, diskuse, argumentace, shrnutí a výběr klíčových informací aj). K úspěšnému ukončení předmětu je vyžadována aktivní účast na jazykových cvičeních (1 absence povolena), ústní prezentace a splnění písemných úkolů během semestru (vložení do odevzdávárny do požadovaného data- viz.sylabus) a úspěšné složeni pisemného testu na úrovni B1 (min.70% úspěšnost) na konci semestru. Student má možnost během semestru získat max. 100 za jednolivé splněné úkoly, pro úspěšné absolvování předmětu je nutné získat min. 70 bodů (při současném zachování podmínky absolvování závěrečného testu na min. 70%)- viz. sylabus předmětu
- Osnova
- SC4BK_CJAJ Angličtina pro sociální pedagogy CONSULTATION 1 Course instructions and requirements. E-learning materials (Texts and other materials in: Studijní materiály SC4BK_CJAJ - Učební materiály). Odpovědníky. 1) Introducing oneself – Personal Questionnaire 2) Topic: Education. Tertiary education. – reading text, discussion Text 1 British Educational System 3) Reading Comprehension Sheet (structure, content, tips) 4) Reading skills – self-study HOMEWORK 1 1) Find an interesting English text on the internet focussing on the topic of new ideas/trends/approaches in education and educational systems. Read the text and fill in the reading comprehension sheet (RCS) according to the instructions (key words, summary, my opinion). Don’t forget to add the website link of the original article! It is necessary to submit the RCS to ODEVZDÁVÁRNA by Friday 9th March 2012. 2) Print out the materials necessary for Consultation 2 CONSULTATION 2 1) Improving educational systems – presenting interesting information based on texts that students found and read (RCS) and discussion 2) Text 2 Studying at a university –reading text, doing follow-up exercises 3) Topic: Writing my own CV. Letter of application. 4) Topic: How to prepare a successful presentation, presentation tips HOMEWORK 2 1) Find a real advertisement (written in English) offering some job or position that may be interesting for you and try to reply to it. Write a letter of application according to the instructions and write your CV (use the Europass form). Advertisements can be found e.g. on: http://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=en&langChanged=true It is necessary to submit the CV and letter of application to ODEVZDÁVÁRNA 2) Prepare a presentation introducing yourself, your field of study, your profession + summary of an interesting English article connected to your field of study (find the article on the internet/ in a magazine/ book). Presentation should be about 8-10 minutes long, there should be from 5-10 slides in your PowerPoint presentation. It is necessary to submit the PowerPoint presentation to ODEVZDÁVÁRNA CONSULTATION 3 1) Text 3 Building Bridges – pre-reading discussion, skimming and scanning the text, follow-up tasks 2) Final presentations 1 – each student is going to present his PowerPoint presentation introducing himself/herself, his/her field of study, his/her current profession (4-5minutes). Second part of the presentation consists of giving a summary of an interesting text connected to the students’ field of study (4-5minutes). CONSULTATION 4 Final presentations 2 – each student is going to present his PowerPoint presentation introducing himself/herself, his/her field of study, his/her current profession (4-5minutes). Second part of the presentation consists of giving a summary of an interesting text connected to the students’ field of study (4-5minutes). Final exam test GRAMMAR REVISION Self-study materials available in IS – Studijní materiály předmětu SC4BP_CJAJ - Učební materiály – Grammar Revision of present tenses, past tenses, present perfect, future forms Revision of comparative, superlative Passive Prepositions of time Phrasal Verbs
- Literatura
- doporučená literatura
- E-learning resources in IS.MUNI.CZ
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- SWAN, Michael a Catherine WALTER. The good grammar book : a grammar practice book for elementary to lower-intermediate students of English : with answers. Oxford: Oxford University Press, 2001, 324 s. ISBN 0194315193. info
- neurčeno
- murphy
- Výukové metody
- reading, grammar and vocabulary practice, class discussions, presentations
- Metody hodnocení
- K úspěšnému ukončení předmětu je vyžadována aktivní účast na jazykových cvičeních (1 absence povolena), ústní prezentace a splnění písemných úkolů během semestru (vložení do odevzdávárny do požadovaného data- viz.sylabus) a úspěšné složeni pisemného testu na úrovni B1 (min.70% úspěšnost) na konci semestru. Student má možnost během semestru získat max. 100 za jednolivé splněné úkoly, pro úspěšné absolvování předmětu je nutné získat min. 70 bodů (při současném zachování podmínky absolvování závěrečného testu na min. 70%)- viz. sylabus předmětu Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru nebo nebyl přítomen na více než jedné konzultaci, nemůže získat kredity a být připuštěn k závěrečné zkoušce.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Základní studijní materiály a sylabus předmětu dostupné v IS - Studijní materiály předmětu.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Pro úspěšné ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly, jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Jazykovy kurz neni urcen pro zacatecniky
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude zapsán po udělení zápočtu za Vstupní test CJV_AJA2k, který si student zapíše v podzimním semestru, test na úrovni B1 složí v lednu, a předmět absolvuje v jarním semestru. Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2012/SC4BK_CJAJ