PdF:AJ1RC_DI1B Didaktika 1B - Informace o předmětu
AJ1RC_DI1B Didaktika 1B
Pedagogická fakultajaro 2014
- Rozsah
- 0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ1RC_DI1B/OS01: Pá 21. 2. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 28. 2. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 14. 3. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 21. 3. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 28. 3. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 4. 4. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 11. 4. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 18. 4. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 25. 4. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 2. 5. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 16. 5. 14:50–16:30 učebna 12, Pá 23. 5. 14:50–16:30 učebna 12, I. Hrozková
- Předpoklady
- Didaktika 1A passed.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Studium k rozšíření učitelské kvalifikace - 1. stupeň ZŠ (program PdF, C-CV, směr Anglický jazyk)
- Cíle předmětu
- Students will understand the problematics of modern basic school English teachers and their methods in teaching vocabulary, pronunciation and grammar. They will be able to apply creativity motivation and interest.
- Osnova
- 1 Teaching writing 2 Teaching speaking 3 Reaching vocabulary 4 Teaching grammar 5 Teaching pronunciation 6 Storytelling 7 Songs and their role in TEYL 9 Drama activities 11 Teaching culture
- Literatura
- povinná literatura
- PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. Oxford: Oxford University Press, 2006, xii, 180. ISBN 0194422070. info
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001, 148 s. ISBN 0194375633. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- doporučená literatura
- PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993. 182 s. ISBN 0-19-437195-6.
- Výukové metody
- seminar, microteaching, practical examples, Portfolio, observations, teaching.
- Metody hodnocení
- active participation in seminars, interview with portfolios, discussions based on assigned readings, microteaching The colloquy will focus on the topics discusssed in seminars and assigned readings.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2014/AJ1RC_DI1B