PdF:A2BK_UVDI Úvod do studia didaktiky AJ - Informace o předmětu
A2BK_UVDI Úvod do studia didaktiky AJ
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/0/.5. 6 hodin. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- A2BK_UVDI/OS01: Pá 13. 2. 12:05–12:50 učebna 5, Pá 27. 2. 12:05–12:50 učebna 10, Pá 13. 3. 12:05–12:50 učebna 10, Pá 27. 3. 12:05–12:50 učebna 10, Pá 10. 4. 12:05–12:50 učebna 10, Pá 24. 4. 12:05–12:50 učebna 10, I. Hrozková
A2BK_UVDI/01: Po 16. 2. 9:20–10:05 učebna 57, Po 2. 3. 9:20–10:05 učebna 57, Po 16. 3. 9:20–10:05 učebna 57, Po 30. 3. 9:20–10:05 učebna 57, Po 20. 4. 9:20–10:05 učebna 57, Po 4. 5. 9:20–10:05 učebna 57, I. Hrozková
A2BK_UVDI/02: Po 23. 2. 9:20–10:05 učebna 57, Po 9. 3. 9:20–10:05 učebna 57, Po 23. 3. 9:20–10:05 učebna 57, Po 13. 4. 9:20–10:05 učebna 57, Po 27. 4. 9:20–10:05 učebna 57, Po 11. 5. 9:20–10:05 učebna 57, I. Hrozková - Předpoklady
- Basic knowledge of pedagogy
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (angl.) (program PdF, B-SPE)
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Cíle předmětu
- The participants will understand basic theory and practice of English language learning and teaching
They will be able to apply basic competences of an English teacher and understand types of learners - Osnova
- EPOSTL
- Personality of a Teacher
- Learners: Individual differences, motivation, multiple intelligences
- Rapport: Building Relationship with Students
- Motivation. Language system.
- Coursebooks and materials.
- Literatura
- povinná literatura
- HARMER, Jeremy. How to teach English : an introduction to the practice of English language teaching. 1st publ. Harlow: Longman, 1998, x, 198. ISBN 0582297966. info
- UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
- doporučená literatura
- Richards, J., & Rodgers, T. (c2001). Approaches and methods in language teaching. (2nd ed., ix, 270 s.) Cambridge: Cambridge University Press.
- PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. Oxford: Oxford University Press, 2006, xii, 180. ISBN 0194422070. info
- Výukové metody
- seminar, self-study, practical activities
- Metody hodnocení
- Every student is required to have read the assigned texts and share their thoughts about them around the discussion circle. The colloquy will focus on the assigned readings and topics discussed in the seminars.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1441;obdobi=3604;kod=A2BP_UVDI;furl=%2Fel%2F1441%2Fjaro2007%2FA2BP_UVDI%2F
See moodlinka. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/A2BK_UVDI