PdF:AJ2104 Praktický jazyk 2B - Informace o předmětu
AJ2104 Praktický jazyk 2B
Pedagogická fakultajaro 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Judith Bradford McEnany, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Tamara Váňová (pomocník) - Garance
- Mgr. Zuzana Kršková, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ2104/01: Čt 14:00–15:50 učebna 4, J. McEnany
AJ2104/02: St 16:00–17:50 učebna 60, J. McEnany
AJ2104/03: Út 18:00–19:50 učebna 54, J. McEnany
AJ2104/04: Čt 16:00–17:50 učebna 63, J. McEnany
AJ2104/05: Út 16:00–17:50 učebna 58, J. McEnany - Předpoklady
- ( AJ2103 Praktický jazyk 2A )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- • naučit studenta/ku rozpoznat a jasně a srozumitelně shrnout hlavní myšlenku předloženého psaného či mluveného textu; • rozvinout schopnost studenta/ky formulovat svůj názor a relevantně rozvinout konverzaci na dané téma z kulturní, či sociální oblasti; • procvičit a zlepšit písemný projev, který vykazuje samostatné a analytické myšlení; • zlepšit plynulost mluveného i psaného projevu na zadané téma z kulturní i sociální oblasti; • podpořit dovednost monitorování vlastní řeči s ohledem na minimalizování počtu chyb; • naučit studenta/ku kriticky zhodnotit názory prezentované jinými osobami; • rozvinout u studentů schopnost kritického myšlení a uvědomění si odlišností i podobností mezi různými kulturami tím, že je schopen debatovat o sociálních, politických i kulturních otázkách vztahujících se k danému tématu a obhájit svůj postoj v těchto otázkách
- Výstupy z učení
- Student/ka: • v průběhu semestru vypracuje dva krátké psané texty (argument, formální dopis) • přednese prezentaci odpovídající jednomu z témat pokrytých v hodinách • sestaví portfolio (kompilace materiálů, které student používá ke zdokonalování vlastních jazykových dovedností mimo přímou výuku) • napíše krátkou recenzi filmu, knihy nebo popis společenské události • prokáže vhodnou jazykovou vybavenost v závislosti na specifikách dané sociální a kulturní situace • uvědomuje si provázanost jazyka a kultury • je schopen/schopna kriticky shrnout obsah textu týkajícího se obecných sociálních a kulturních témat z beletrie i literatury faktu, přičemž dokáže vyjádřit vlastní názor, formulovat argument, vyvolat diskusi a spekulovat o případných příčinách, důsledcích a hypotetických situacích
- Osnova
- Topics for course
- Advanced grammar
- Reading comprehension
- Writing proficiency
- Speaking proficiency
- Listening proficiency
- Group facilitation
- Cultural awareness
- Examples of ELT
- Literatura
- povinná literatura
- OXENDEN, Clive a Christina LATHAM-KOENIG. New English file. Oxford: Oxford University, 2010, 168 s. ISBN 9780194594585. info
- Výukové metody
- This class uses a variety of methods including learning centres, group discussions, presentations, projects and Moodlinka work.
- Metody hodnocení
- Students must acquire a minimum of 70 points from quizzes, forums, class participation, group facilitation and the final credit test.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2020/AJ2104