PdF:ONLINE_A Angličtina online - Informace o předmětu
ONLINE_A Angličtina Online
Pedagogická fakultajaro 2020
- Rozsah
- projekt. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D. (cvičící)
Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Martina Hulešová, M.A., Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marie Chválová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Barbora Kašpárková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Ondřej Krahulec (cvičící)
Mgr. Marie Lahodová Vališová, Ph.D. (cvičící), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Ľuboš Masaryk, M.A., Ph.D. (cvičící), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Felizardo Armando Muianga, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Martin Němec, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
Mgr. Filip Pultar (cvičící)
Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Veronika Stanislavová (cvičící), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Jiří Šalamoun, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Tamara Váňová (cvičící), doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (zástupce)
Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Zuzana Hammerová (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Tomáš Ježek (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Bc. Veronika Justrová (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Bc. Lucia Klincová (pomocník), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce) - Garance
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ONLINE_A/Ag1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/Ag2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/Ag3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/Ag4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. V. Stanislavová
ONLINE_A/Ag5: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels A1 and A2.
ONLINE_A/BCg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun
ONLINE_A/BCg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/BCg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/BCg4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/BCg5: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/Bg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Zerzová
ONLINE_A/Bg10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Sojková Šamalová
ONLINE_A/Bg11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. B. Kašpárková
ONLINE_A/Bg12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Chocholatá
ONLINE_A/Bg13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Homolka
ONLINE_A/Bg14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Muianga
ONLINE_A/Bg15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Muianga
ONLINE_A/Bg16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun
ONLINE_A/Bg17: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
ONLINE_A/Bg18: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels B1 and B2 in the Placement Test.
ONLINE_A/Bg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Zerzová
ONLINE_A/Bg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/Bg4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/Bg5: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Pultar
ONLINE_A/Bg6: Rozvrh nebyl do ISu vložen. F. Pultar
ONLINE_A/Bg7: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/Bg8: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/Bg9: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Sojková Šamalová
ONLINE_A/Cg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun
ONLINE_A/Cg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun
ONLINE_A/Cg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Šalamoun - Předpoklady
- Předpoklady jsou jenom zájem o předmět a rychlé připojení k internetu. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak velmi pokročilé studenty/ky (ne však pro rodilé mluvčí).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Kurz pokrývá učivo od základní gramatiky přes cvičení na rozšiřování slovní zásoby, poslechová cvičení, čtení autentických textů až po práci v diskusních fórech.
- Výstupy z učení
- Studenti budou po absolvování předmětu schopni:
- adekvátně reagovat v diskusním fóru na příspěvek moderátora/jiného studenta;
- opravit svůj příspěvek po jazykové stránce na základě zpětné vazby moderátora;
- napsat krátký text v anglickém jazyce o minimálně 50 slovech;
- v případě zájmu o tuto aktivitu budou schopni vytvořit nové cvičení na procvičování angličtiny pro ostatní studenty;
- v případě zájmu se budou schopni účastnit online diskuse v reálném čase; - Osnova
- Studenti pracují samostatně v různých výukových aktivitách během semestru. V diskusních fórech předmětu pak mají prostor k diskusi s ostatními studenty. Odkaz k celé osnově viz níže.
- Literatura
- doporučená literatura
- Dictionary of English language and culture (Variant.) : Longman dictionary of English language and culture [1992, Longman] : Longman dictionary of English language and culture [1998, Longman]. info
- JONES, Daniel [1881-1967]. English pronouncing dictionary (Variant.) : Everyman's English pronouncing dictionary : containing over 58,000 words in international phonetic transcription [Jones, 1956] : Everyman's English pronouncing dictionary : containing over 58,000 words in inte. info
- YULE, George. Oxford practice grammar : supplementary exercises with answers. First published. Oxford: Oxford University Press, 2009, v, 132. ISBN 9780194579872. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic vocabulary in use. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, 176 stran. ISBN 9780521689397. info
- CRAVEN, Miles. Listening extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 136 s. ISBN 0521754623. info
- DRISCOLL, Liz. Reading extra : a resource book of multi-level skills activities. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 117 s. ISBN 0521534054. info
- PALMER, Graham. Writing extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 128 s. ISBN 0521532876. info
- MCCARTHY, Michael, Felicity O'DELL a Ellen SHAW. Basic vocabulary in use : [self-study reference and practice for students of North American English] : with answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 169 s. : i. ISBN 0-521-78865-X. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, vi, 309. ISBN 0521677432. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. Cambridge: Cambridge University Press, 1999, 168 s. ISBN 0521599571. info
- Oxford practice grammar : with answers. Edited by John Eastwood. Oxford: Oxford University Press, 1992. ISBN 0194313522. info
- SEAL, Bernard. Vocabulary builder. Harlow: Longman, 1989, 96 s. ISBN 0582965012. info
- Výukové metody
- e-learning, odpovědníky, práce v diskusních fórech, poslechová cvičení, videa
- Metody hodnocení
- Veškerá výuka probíhá online. K absolvování předmětu je zapotřebí do tří týdnů od začátku semestru vyplnit Rozřazovací test, vyplnit cvičení "Umím se orientovat v předmětu", přihlásit se do seminární skupiny a během semestru pak získat 1000 bodů v různých aktivitách (stanoveny jsou v průběhu semestru tři závazné termíny). Alespoň 100 bodů musí být získáno z diskusních fór (ve stejných třech termínech). Na konci semestru je pak třeba vyplnit Závěrečný test a Závěrečný dotazník.
- Informace učitele
- https://is.muni.cz/auth/el/ped/jaro2020/ONLINE_A/index.qwarp in Czech and https://is.muni.cz/auth/el/ped/jaro2020/ONLINE_A/index_en.qwarp in English
Nevstupujte do kurzu jinak než přes titulní stranu, protože jinak se sice dostanete k odpovědníkům, ale nedostanete se k osnově, kde je řada dalších materiálů a hlavně pokynů. Do not enter the course otherwise than through the main syllabus. You would miss important information on the course requirements and many of the materials. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
kurz probíhá online.
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2020/ONLINE_A