PdF:AJ0112 Mluvený projev B - Informace o předmětu
AJ0112 Mluvený projev B
Pedagogická fakultajaro 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 2 hodiny. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ0112/01: Út 12:00–13:50 učebna 4, K. Tomková
AJ0112/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Tomková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 24 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- • poskytnout studentům dostatečný prostor a bezpečné prostředí k vyjádření vlastního názoru • nabídnout různé možnosti a formy diskusí, debat, týmové práce i individuálního projevu • rozvíjet řečové dovednosti (zejména ústní projev, ale také poslech, čtení s porozuměním a psaní) • seznámit studenty s různými prezentačními technikami, zvýšit jejich jazykovou vybavenost a podporovat kritické myšlení
- Výstupy z učení
- Student/ka: • bude schopen/schopna aktivně používat anglický jazyk v různých komunikačních situacích • se dokáže zapojit do volné diskuse a reagovat na podněty a názory ostatních studentů • dokáže kriticky pracovat s textem, přednést stručný nástin hlavních bodů a myšlenek a objasnit své vlastní stanovisko a názor • bude schopen/schopna monitorovat ústní projev svůj i ostatních a rozpoznat jeho relevantnost/irelevantnost, známky nejistoty, koherenci a přínos pro komunikační situaci
- Osnova
- The course will cover various areas of spoken discourse on a range of topics. Students are expected to come to attend classes, work in groups and be prepared to express their opinions on controversial matters.
- Literatura
- ANDERSON, Kenneth, Tony LYNCH a Joan MACLEAN. Study speaking : a course in spoken English for academic purposes. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 224 s. ISBN 0521533961. info
- UR, Penny. Discussions that work : task-centred fluency practice. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 1981, vi, 122. ISBN 0521281695. info
- Výukové metody
- The methods used in teaching are mainly different types of discussion (pair, group, class), reading, listening and giving presentations. All these expect active home preparation.
- Metody hodnocení
- Attendance is required since it is impossible to make up a missed discussion. Regarding class contribution, students should participate positively in group and class discussions, and not only when called upon. Students are also required to give several brief presentations to the whole class. Throughout the semester students are ancouraged to think which activities and how they could be able to use or adapt for their own teaching.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- I recommend that students practice their practical language skills even outside of class: for example, by reading or listening to English or American news, or by engaging in conversation.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován, pokud se přihlásí alespoň 15 studentů.
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2021/AJ0112