PdF:AJc228 Testování a hodnocení - Informace o předmětu
AJc228 Testování a hodnocení
Pedagogická fakultajaro 2024
- Rozsah
- 0/0/2. 24 hodin. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Bc. Mgr. Sonia Homolka (přednášející)
Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJc228/OS01: Pá 23. 2. 10:00–10:50 učebna 59, Pá 8. 3. 10:00–10:50 učebna 59, Pá 22. 3. 10:00–10:50 učebna 59, Pá 12. 4. 10:00–10:50 učebna 59, Pá 26. 4. 10:00–10:50 učebna 59, Pá 10. 5. 10:00–10:50 učebna 59, S. Homolka
- Předpoklady
- no prerequisites needed
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- DAP Anglický jazyk a literatura pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy – způsobilost vyučovat další předmět (program PdF, C-CV)
- ZS1 Anglický jazyk pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Cíle předmětu
- By the end of this course, participants should be able to demonstrate the following: 1. A working knowledge of a selection testing means that could be used in a classroom setting; 2. Confidence in selecting appropriate tools for testing; 3. The ability to evaluate testing tools for specific activities and learner groups;
- Výstupy z učení
- By the end of this course, participants will be able to demonstrate the following: 1. A working knowledge of a selection testing means that could be used in a classroom setting; 2. Confidence in selecting appropriate tools for testing; 3. The ability to evaluate testing tools for specific activities and learner groups.
- Osnova
- Teaching and testing Kinds of tests and testing Validity, reliability Test development Test techniques Feedback
- Literatura
- HALADYNA, Thomas M., RODRIGUEZ, Michael, C. Developing and Validating Test Items. Routledge, 2013, 454. ISBN 9780415876056.
- BROWN, H. Douglas a Priyanvada ABEYWICKRAMA. Language assessment : principles and classroom practices. Third edition. Hoboken: Pearson, 2019, xviii, 376. ISBN 9780134860220. info
- HUGHES, Arthur. Testing for language teachers. Second edition. Cambridge: Cambridge University Press, 2003, xii, 251. ISBN 0521484952. info
- MCNAMARA, T. F. Language testing. Oxford: Oxford University Press, 2000, xv, 140. ISBN 0194372227. info
- Výukové metody
- The course will be taught using the following methods: 1. Group-work (constructing tests); 2. Problem-solving (classroom activities) 3. Peer evaluation of the presented outcomes (in the classroom as well as online during the follow-up phase); 4. Tutor's feedback, pretesting results discussed.
- Metody hodnocení
- Forums in Moodlinka. Presentation of own test created according to the given criteria and test analysis.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2024/AJc228