PdF:TIc012 Souborná zkouška 2 - Informace o předmětu
TIc012 Souborná zkouška 2
Pedagogická fakultajaro 2025
- Rozsah
- 0/0/0. 0 kr. Ukončení: zk.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Kateřina Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- ICT koordinátor (program PdF, C-CV)
- Studium k výkonu specializovaných činností – koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií (program PdF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Průběžné hodnocení: na konci každého započatého semestru studia koná účastník soubornou zkoušku. Tato zkouška bude probíhat formou ústního komisionálního přezkoušení.
- Výstupy z učení
- Student bude schopen aplikovat znalosti z oboru:
Informační systémy.
WWW prezentace škol.
Školní projekty v ICT.
Moderní technologie ve školách.
ICT v oblasti speciální pedagogiky.
Počítačové sítě. - Osnova
- Okruhy k ústní zkoušce (studenti si losují dva okruhy):
- Informační systémy.
- WWW prezentace škol.
- Školní projekty v ICT.
- Moderní technologie ve školách.
- ICT v oblasti speciální pedagogiky.
- Počítačové sítě.
- Literatura
- VOSTRÝ, Michal. Edukace a rozvoj osob s Alzheimerovou chorobou pomocí ICT. Online. In Beáta Balogová, Zuzana Poklembová. Prístupy a prostriedky poznávania v sociálnovednom výskume, Zborník príspevkov zo VII. doktorandskej konferencie konanej 24. novembra 2016 v Prešove. 1. vyd. Prešov, 2017, s. 175-179, 184 s. ISBN 978-80-555-1809-1. URL info
- HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA. How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education? In Information and Communication Technology in Education. 1. vyd. University of Ostrava: Univerzita Ostrava, 2008, s. 176-184, 8 s. ISBN 978-80-7368-577-5. info
- ZOUNEK, Jiří. ICT, digitální propast a vzdělávání dospělých: socioekonomické a vzdělávací aspekty digitální propasti v České republice. SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita, 2006, roč. 2006, U11, s. 101-118, 19 s. ISSN 1211-6971. info
- ZOUNEK, Jiří. ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7. URL info
- Výukové metody
- teoretická příprava
- Metody hodnocení
- ústní zkouška
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2025, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2025/TIc012